Gå til innhold

Liten Mitt


FunSize

Recommended Posts

Hei

Har i dag en Meguiar's Wash Mitt og denne fungerer bra til vask av bilen. Men jeg skulle gjerne ha hatt en som var litt midre i størrelse som jeg kunne bruke for å vaske rundt dører og karmer og slikt.

Finnes dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har i dag en Meguiar's Wash Mitt og denne fungerer bra til vask av bilen. Men jeg skulle gjerne ha hatt en som var litt midre i størrelse som jeg kunne bruke for å vaske rundt dører og karmer og slikt.

Finnes dette?

Kjøp en billigmitt som du bruker på trange og skitne :) Hvis det er kjempetrangt kan du bruke microfiberklut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en billigmitt som du bruker på trange og skitne :) Hvis det er kjempetrangt kan du bruke microfiberklut

x2..

kjøpte noen på Europris som jeg bruker til slike steder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alternativ degrader en godt brukt mitt eller en du ikke liker..det har gjort, Mothers Ullmitt ble for min del degradert etter en vask, likte ikke den..

Hva?? Nydelig mitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Admins
truhaa

Mothers er det lite som slår syntes jeg :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X2 beste ullmitten som er :D

Den beste ullmitten er den store lammeullmitten du får kjøpt hos SS, svær, tar mye vann og kjempegod glid. Syns ikke ullmitten til mothers var noe særlig egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt mitten min er ihvertfall den fra Scandic shine som koster 245 kr (vet ikke hvilket merke det er) Den er nydelig å bruke, skikkelig sau det :)

Den beste ullmitten er den store lammeullmitten du får kjøpt hos SS, svær, tar mye vann og kjempegod glid. Syns ikke ullmitten til mothers var noe særlig egentlig..

Ja den er topp Popp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt enig med de som anbefaler SV Washpudel. Bruker denne selv da den gir grei mengde med vann veldig grei størrelse, en har god kontroll på mtp at mange mitter kan ha en tendens til å være ganske slafsete som ikke er en fordel hvis du vil ha litt kontroll over hvor du vasker.

Og på lakken er Mothers ullmitten min klare favoritt foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...