Lexgtturbo

Swissvax swissvaxed the Swissvax way!

32 innlegg i emnet

Meg og Daniel har siden Dag sin konkurranse dukket opp grublet over hva vi skulle gå amok på, og her er resultatet av all grublingen:

Dette er en hyllest til to av våre favorittprodukter, nemlig Swissvax Insignis og Swissvax Autobahn :D

Ettersom at disse to produktene har gitt oss mange timer med garasjekos og flotte resultater tenkte vi at de skulle få "The royal treatment" i retur.

Krukkene har tydligvis blitt misbrukt nok til at det fantes både riper og fingeravtrykksmerker i plasten... Noe som var totalt uakseptabelt, dette MÅTTE gjøres noe med.

Utstyrsliste:

Chemical Guys Grime Reaper 1:4

Swissvax Cleaner Fluid Proffesional

2xMakita 9227

Grønne Uber Pads

Scholl Bakplater

Swissvax Insignis

Swissvax Autobahn

Div. Microfiber

Her er utgangspunktet (Grøss):

Fy Skamme meg for å ha latt krukkene forfalle så mye... :o

DSC_0017.jpg

DSC_0016.jpg

Vi begynte med å spraye på CG Grime Reaper på begge krukkene etter å ha sjekket og dobbeltsjekket at lokkene var skrudd skikkelig til. Dette fordi det hellige innholdet ikke skulle kunne bli ødelagt på noensomhelst måte.

DSC_0028.jpg

Daniel ble plutselig litt retningsblind og prøvde først å spraye på en sånn måte at han fikk smake litt... Ja, til og med Daniel må få :P

DSC_0029.jpg

Etter CG Grime Reaper hadde fått godgjøre seg seg litt på krukkene, ble de skyldt av og tørket med microfiber. Så var det klart for maskering av vitale merker da vi ikke kunne ofre de til Makitaene

DSC_0030.jpg

DSC_0031.jpg

Maskert:

DSC_0032.jpg

DSC_0033.jpg

Så fikk krukkene seg ltt ekstra teip for 5050s:

DSC_0035.jpg

Huff, The horror!:

DSC_0037.jpg

Så var det tid for en liten skvett med Swissvax CFP på hver av krukkene før makitaene ble fyrt igang.

DSC_0040.jpg

Dypt konsentrert:

DSC_0042.jpg

Og KJØR!

DSC_0043.jpg

DSC_0044.jpg

5050:

DSC_0048.jpg

DSC_0050.jpg

Etter dette var det bare å fullføre jobben med Swissvax CFP på resterende deler av krukkene:

DSC_0051.jpg

Tørke av rester:

DSC_0052.jpg

Autobahn får smake Autobahn selvfølgelig:

DSC_0053.jpg

DSC_0053.jpg

Mens Insignis får .... Du gjettet nok rett ja... Insignis :wub: :

DSC_0055.jpg

DSC_0056.jpg

DSC_0057.jpg

Så fikk krukkene stå å kose seg med samme produkt på eksteriøret om i interiøret til det var klart for å buffe av rester. Det gikk ca 25 min pga temperaturen i lokalet, men disse 25 minuttene beyttet vi selvsagt på en fornuftig måte, da vi tidligere hadde lagt Insignis på motordekselet til båten i naustet vi sto i den dagen, så der sto vi altså og nøt den herlige duften av insignis mens vi ventet. Dette har vi ingen bilder av, men det får heller våge seg.

Uansett voksrester ble buffet av og her er resultatet:

DSC_0072.jpg

DSC_0065.jpg

DSC_0074.jpg

Hørte vi noen som ville ha beading bilder? Nei forresten det gjorde vi ikke, men det er godt mulig vi er synsk når vi tenker at folket kommer til å mase om vi ikke legge den type bilder i denne tråden... ;)

Så her er de:

DSC_0079.jpg

DSC_0080.jpg

DSC_0081.jpg

Det var det for denne gang :)

5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjære Swissvax Dag

Som du ser så har vi gjort vårt ytterste for å gi disse krukkene det de fortjener og med dette håper vi såklart å vinne, altså, Swissvaxed Swissvax - kan det bli bedre ?

Jeg tenker litt tilbake på han småfeite amerikaneren jeg så i Six Flags i New Jersey i fjor sommer - der har de verdens råeste berogdalbane Kingda Ka - han karen hadde en t-shorte på seg som det stod "I put ketchup on my ketchup", det sier litt om hvor godt han liker ketchup, men denne tråden viser i enda større grad hvor godt vi liker Swissvax.

Jeg har desverre ikke vært i gamet lenge nok (på innkjøp, that is) til å ha fått mulighet til å kjøpe produkter fra deg/dere og det er trist, heldigvis har jeg en god kompis på Askøy som har litt her og der i en alukasse i garasjen =) om ikke noen har skjønt det enda så er det altså Jørgen (Lexgtturbo). Det jeg prøver å si er at en slik innsats med kryssdetailing av 2 krukker, 2 produkter, 2 makitaer og ikke minst 2 Swissvaxfrelste detailere så hadde ikke vi blitt veldig lei oss om dette ville ha kvalifisert til 2 premier =)

Nok mas fra meg, kos deg med bildene !

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:lol:
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De gærne/gale har det godt :lol::lol:

Endret av Busch
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe så sant som det er sagt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OOOOOooooohhh Yeees! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:mellow::blink::huh::):lol::thumbs:
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det ene bildet der ser ut som to av "gutta" på Plata som venter på at oppkoket i skjeen skal boble seg opp ... For 1 år siden hadde jeg ringt etter menn med fine hvite trøyer med spenner på baksiden, men nå tenker jeg bare "næmmen, så koseligt dette så ut da? Og flott ble det også!"

:thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk. Denne konkurransen blir tøff. Mange herlige bidrag til nå :D:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skuffet.Ikke noe clay eller wipedown :lol:

Tøft dette gutter.WTG.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Målløs... Detailing på høyt plan

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha fin smileysamling =)

Hehe, det ene bildet der ser ut som to av "gutta" på Plata som venter på at oppkoket i skjeen skal boble seg opp ... For 1 år siden hadde jeg ringt etter menn med fine hvite trøyer med spenner på baksiden, men nå tenker jeg bare "næmmen, så koseligt dette så ut da? Og flott ble det også!"

haha hadde du i tillegg hørt oss lire av oss raske menns tyskergloser så vet jeg ikke hva du hadde tenkt =)

:) takker, fin kommentar

Endret av daniel
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hva "den vanlige mann i gata" tenker om slike tråder som dette. haha :lol:

Bra jobba. Verdig kandidat synes jeg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skuffet.Ikke noe clay eller wipedown :lol:

Tøft dette gutter.WTG.

Takk for det :) Håper ikke du ble for skuffet :P Grunnen til at ikke clay ble benyttet er veldig enkel å forklare: Sist eg sjekket har aldri vokskrukkene hengt på utsiden av bilen og samlet asfalt og piggstøv, derfor ble clay utelatt da overflaten var like bra som nyclayet overflate etter GR, wipedown ville jo være ganske teit å bruke etter vi hadde gått på med CFP da det er ville fjernet oljene som gir voksen bedre heft.. Hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for den Bo, det værste av alt er at eg er nesten sikker på at det var sånn ansiktsutrykkene dine forandret seg i virkeligheten nå du leste tråden hehe

Tørna totalt! Bare vent dagen kommer når dragen ser at eg går rundt i insignisrus i huset... Så stiller hun spørsmålet: Jasså, du har vært å sniffet i insignisboksen igjen? Hvorpå eg raskt svarer: NEI! Eg er bare i godt humør eg, insignis er kun for biler... Dragen: JA SÆRLIG!

Og ja takk for det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk. Denne konkurransen blir tøff. Mange herlige bidrag til nå :D:D

Takk for det, måtte jo bare finne på noe galskap, og etter mye om og men fant vi ut at dette var en god plan :)

Takk Petter, regner med at det kommer noe fra deg og etterhvert :)

Lurer på hva "den vanlige mann i gata" tenker om slike tråder som dette. haha :lol:

Bra jobba. Verdig kandidat synes jeg :)

Takker, godt å høre at tråden falt i smak. Og den vanlige mann i gata burde definitvt blitt skjermet fra denne typen info hehe...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for den Bo, det værste av alt er at eg er nesten sikker på at det var sånn ansiktsutrykkene dine forandret seg i virkeligheten nå du leste tråden hehe

Tørna totalt! Bare vent dagen kommer når dragen ser at eg går rundt i insignisrus i huset... Så stiller hun spørsmålet: Jasså, du har vært å sniffet i insignisboksen igjen? Hvorpå eg raskt svarer: NEI! Eg er bare i godt humør eg, insignis er kun for biler... Dragen: JA SÆRLIG!

Og ja takk for det.

nei, du hadde sett fullstendig gal ut, noe rød i øynene og sagt NEEEEEEEEEEEIN!!!!! i ekte raskemennstil!!

midt inni her når sjefen forteller om hvilke land de skal ekspandere til så sier han NEEEEIN rett etter han antyder sverige..... sånn circa :D

Endret av daniel
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt påfunn og fine bilder på slutten :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt stum... Fantastisk :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha!! Pass på at de ikke er så glatte at du har problemer med å holde de mens du legger på voks på andre biler! :P

Endret av NeDD
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive