Gå til innhold

Butikk i Oslo som selger foam cannon m.m


grenness

Recommended Posts

Vet at scandicshine m.fl. selger "det vi trenger" av utstyr, men for tiden virker det som at de er utsolgt for skumkanon med Foma-kobling, pluss at dersom det er mulig og vareprisen er omtrent det samme så tar jeg meg gjerne en tur til en butikk og handler der (no offense, scandicshine!) for å spare fraktkostnader og -tid.

Men er det butikker i Oslo-området som selger detailing-stæsj?

Mvh

Christopher

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Vet at scandicshine m.fl. selger "det vi trenger" av utstyr, men for tiden virker det som at de er utsolgt for skumkanon med Foma-kobling, pluss at dersom det er mulig og vareprisen er omtrent det samme så tar jeg meg gjerne en tur til en butikk og handler der (no offense, scandicshine!) for å spare fraktkostnader og -tid.

Men er det butikker i Oslo-området som selger detailing-stæsj?

Mvh

Christopher

Send en mail eller PM til Pirex, mener å huske han har en pose full av Foma-koblinger til Foam Cannon, hadde iallefall det når jeg var innom og kjøpte for 14 dager siden, sto på nettsida at han var tom da også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Send en mail eller PM til Pirex, mener å huske han har en pose full av Foma-koblinger til Foam Cannon, hadde iallefall det når jeg var innom og kjøpte for 14 dager siden, sto på nettsida at han var tom da også :P

Hva har det med saken å gjøre at han har koblingene inne? Han er tom for kanoner da han lånte en av meg i helgen som East skulle ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med saken å gjøre at han har koblingene inne? Han er tom for kanoner da han lånte en av meg i helgen som East skulle ha.

Sånn å forstå, regna kanskje med at det var som det har brukt å være at de står merka som tomme på nettbutikken selv om han har noen inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Pirex order opp :) Så jeg fikk den siste altså..? Eller rettere sagt, fattern fikk den siste ;)

Feil, han fikk en som var min :)

Ses etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hydroscand har en skumlanser, og de selger Foma, så hør med de ;)

Disse her på Grorud?

www.hydroscand.no

Fant ingenting om HT eller -utstyr, men kanskje jeg skulle tatt meg en tur i lunsjen i morgen, da.

Takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Disse her på Grorud?

www.hydroscand.no

Fant ingenting om HT eller -utstyr, men kanskje jeg skulle tatt meg en tur i lunsjen i morgen, da.

Takk for tips.

jupp, hydroscand.. De i Halden vet jeg har det hvertfall, men kan godt hende de har en dyr pris, det vet jeg ingenting om :blink: Men verdt å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...