grenness

Butikk i Oslo som selger foam cannon m.m

Vet at scandicshine m.fl. selger "det vi trenger" av utstyr, men for tiden virker det som at de er utsolgt for skumkanon med Foma-kobling, pluss at dersom det er mulig og vareprisen er omtrent det samme så tar jeg meg gjerne en tur til en butikk og handler der (no offense, scandicshine!) for å spare fraktkostnader og -tid.

Men er det butikker i Oslo-området som selger detailing-stæsj?

Mvh

Christopher

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Ikke av den type utstyr du skal ha ihvertfall..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at scandicshine m.fl. selger "det vi trenger" av utstyr, men for tiden virker det som at de er utsolgt for skumkanon med Foma-kobling, pluss at dersom det er mulig og vareprisen er omtrent det samme så tar jeg meg gjerne en tur til en butikk og handler der (no offense, scandicshine!) for å spare fraktkostnader og -tid.

Men er det butikker i Oslo-området som selger detailing-stæsj?

Mvh

Christopher

Send en mail eller PM til Pirex, mener å huske han har en pose full av Foma-koblinger til Foam Cannon, hadde iallefall det når jeg var innom og kjøpte for 14 dager siden, sto på nettsida at han var tom da også :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en mail eller PM til Pirex, mener å huske han har en pose full av Foma-koblinger til Foam Cannon, hadde iallefall det når jeg var innom og kjøpte for 14 dager siden, sto på nettsida at han var tom da også :P

Hva har det med saken å gjøre at han har koblingene inne? Han er tom for kanoner da han lånte en av meg i helgen som East skulle ha.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har det med saken å gjøre at han har koblingene inne? Han er tom for kanoner da han lånte en av meg i helgen som East skulle ha.

Sånn å forstå, regna kanskje med at det var som det har brukt å være at de står merka som tomme på nettbutikken selv om han har noen inne..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pirex order opp :) Så jeg fikk den siste altså..? Eller rettere sagt, fattern fikk den siste ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hydroscand har en skumlanser, og de selger Foma, så hør med de ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pirex order opp :) Så jeg fikk den siste altså..? Eller rettere sagt, fattern fikk den siste ;)

Feil, han fikk en som var min :)

Ses etterpå...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hydroscand har en skumlanser, og de selger Foma, så hør med de ;)

Disse her på Grorud?

www.hydroscand.no

Fant ingenting om HT eller -utstyr, men kanskje jeg skulle tatt meg en tur i lunsjen i morgen, da.

Takk for tips.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil, han fikk en som var min :)

Ses etterpå...

jepsi!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse her på Grorud?

www.hydroscand.no

Fant ingenting om HT eller -utstyr, men kanskje jeg skulle tatt meg en tur i lunsjen i morgen, da.

Takk for tips.

jupp, hydroscand.. De i Halden vet jeg har det hvertfall, men kan godt hende de har en dyr pris, det vet jeg ingenting om :blink: Men verdt å prøve :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive