Gå til innhold

Nanolotus ruteforsegling på visir


hmsilset

Recommended Posts

hmsilset

Brukte en løvblåser og luft fra kompressor på 40-100cm avstand.Umulig å vite, men vil tippe det er omtrent som å kjøre i 60 :)

Endret av hmsilset
  • DCN Poeng 1

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

he he, ja det shedder vannet bra dette her...

Løvblåser blåser vel i noe mer fart en 60 km/t tror jeg, ligger vel opp mot 300 km/t de :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

he he, ja det shedder vannet bra dette her...

Løvblåser blåser vel i noe mer fart en 60 km/t tror jeg, ligger vel opp mot 300 km/t de :)

Hehe, ikke denne løvblåseren ihvertfall :lol:

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Har nanolotus på visiret mitt, i 60 står dråpene stille.. men i 200 så gikk vanndråpene også i 200 ;)

Hehe, vil ikke teste i den hastigheten i regnvær jeg da :huh: Har ikke mc lengre heller..

Hvist regndråpene legger seg på visiret under 60kmt så er dette kanskje ikke noe å ha på visiret?hmm

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette funker som snus.......kjør ivei med Nano ruteforsegling på visir

Dette testet jeg ut i alle hastigheter fra stillestående til xxx km/t i fjor, og det er helt suverent. :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

Kjempe bra video B) Tak for det !!

Et lille tips ! Husk de som bruker dette på visir. Produktet har c.a 1/2 holdbarhet av hva den har på glass c.a 3 mnd på plast så 2 påføringer pr sason ;)

Ståle: Kjempe bra du er fornøyt. Vi får mange tilbagemeldinger fra fornøyte kunder som bruker det på visir med.

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Du er sertifisert klin hakke gal du Silset - akkurat som vi liker her inne :)

Tusen takk :) Prøver å henge meg på trenden,hehe.

Kjempe bra video B) Tak for det !!

Et lille tips ! Husk de som bruker dette på visir. Produktet har c.a 1/2 holdbarhet av hva den har på glass c.a 3 mnd på plast så 2 påføringer pr sason ;)

Ståle: Kjempe bra du er fornøyt. Vi får mange tilbagemeldinger fra fornøyte kunder som bruker det på visir med.

Takk.du som ga meg ideen, så måtte gjøre det selv om det kunne vært gjort bedre :)

Trakk godt på smilebåndet når jeg skjønte at du holdt på å tre hjelmen over kamera. Konge :thumbup:

Hehe, brukte 7-10 forsøk før jeg fikk det til.skjermen gikk inn og da slutta opptaket.Fikk det såvidt til når jeg la

papir imellom :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Tusen takk default_smile.png Prøver å henge meg på trenden,hehe.

Takk.du som ga meg ideen, så måtte gjøre det selv om det kunne vært gjort bedre default_smile.png

Hehe, brukte 7-10 forsøk før jeg fikk det til.skjermen gikk inn og da slutta opptaket.Fikk det såvidt til når jeg la

papir imellom default_smile.png

Jeg drar opp denne gamle tråden fra arkivet...

hmsilset: Lurte på om du har fått gjort deg noen erfaringer rundt holdbarheten på den behandlingen.

Jeg har brukt SV Shield i sommer, men når visiret er skikkelig hårete etter en lang etappe, så bruker jeg varmt vann for å få bort likene og det tar voksen på en uke. Den er forøvrig veldig bra på lav hastighet så lenge den er der.

Jeg har ikke våget å bruke cleaner fluid frem til nå, da jeg er redd for at den ikke er kompatibel med plasten i visiret.

Kommentarer og innspill mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Morn du :) Jeg sjekket ikke holdbarheten etter dette. Hjelmen er ikke blitt fysisk rørt etter dette, så jeg kan jo sjekke om det holder enda om du vil :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...