Talker

Skade på skinnstol. Håp?

Jeg driver å kikker litt på nytt interiør til bilen min, og fant et komplett interiør med en skade på førerstolen. Ser ut til at noe har skrapet opp skinnet litt, og lagt igjen hvit farge. Har ikke noe detaljert bilde av skaden, men har det som er lagt ut hos skrothandlern.

post-337-1271434742,96_thumb.jpg

Skulle såklart hatt bedre bilde (og det kan det jo hende at jeg kan få tak i også) men tenkte kanskje dere hadde litt erfaring av "redding" av skinn? Hva er mulig å få til og ikke?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok du skal klare å få det i alle fall en del finere. Enten med hjelp av Swissvax sitt skinnsett, eller Dynamix!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja for du har jo div rens og greier. Disse burde jo kunne fjerne evt. avfarging og buss i skinnet. Så finnes det vel produkter med fargestoff i, som burde kunne få tilbake fargen der det er slitt, matt eller fargerester man ikke får vekk. Også finnes det vel produkter for å få opp "glansen" igjen.

Dette er bare noe jeg antar, siden jeg aldri har hatt en cm2 med skinn i mine biler, :P så har ikke fått brukt noe produkter.

Men har jo hørt rykter om folk som har fått skinn som var oppsprukket og stygt til å bli relativt fint da.

Hører gjerne fra andre med meninger også! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saab 9-3 Aero/Viggen seter? De er utrolig gode og sitte i.

Har samme sete i min bil og litt slite merker der du har noen av dine.

De minste og letteste riper/skrape merker får du nok bort med f.eks Swiswax sitt skin sett. De store merkene gikk ikke bort hos meg med denne behandlingen.

Men stolene er hvertfall kjempe behaglige :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De minste og letteste riper/skrape merker får du nok bort med f.eks Swiswax sitt skin sett. De store merkene gikk ikke bort hos meg med denne behandlingen.

SV Leather Healer er nok veien å gå da, den fyller skadene permanent :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer. :D De er ikke mine, men et bilde jeg fant hos en svensk bilopphugger. Vurderer å stikke til sverige å kjøpe. :) Disse så ikke så slitt ut ellers, og pga denne skaden så har de en lav pris.

http://no.bildelsbasen.se/index.php?index=default&link=item&post_id=19444595

SV Leather Healer er nok veien å gå da, den fyller skadene permanent :)

Aha.. Ja det kan være. :) Skulle hvertfall være greit mtp. farge siden dette er standard svart :)

Ingen som har noen før etter bilder av div skader?

Endret av Talker
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har PM...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt Leather Healer fra Swissvax i min bil tidligere, med bra hell. Er litt bilder i tråden her hvor du kan se før/etter bilder

http://www.detailersclub.no/forum/topic/3797-ados-sin-bil/

Sjekket tråden din nå. Det ble jo sinnsyk forskjell! Sånn jeg ser det, så kan man jo faktisk slite litt på setet for å få vekk farge, for så å bruke leather healer! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive