Gå til innhold

EZ Glaze under jetaeal toppet med CG5050


Talker

Recommended Posts

Som topic. Et det vits å legge CG EZ-Glaze før jetseal, når man likevel skal toppe med CG5050? Tenker da på om det vises. Beskyttelse får man vel nok av med 2x jetseal og 2x CG5050. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skader ikke :) glaze - sealer - voks er fin-fine saker det. Og EZ-glaze skaper heft for Jetseal også. Jeg bruker alltid glaze underst - det er 30 minutter vel brukt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skader ikke :) glaze - sealer - voks er fin-fine saker det. Og EZ-glaze skaper heft for Jetseal også. Jeg bruker alltid glaze underst - det er 30 minutter vel brukt tid.

Enig med Essie,

Blir bonding agent for jetseal......

Og i mine øyne så gir den også en løft til det ferdige utseendet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja er enten Vertua bond eller EZ cream ja... begge to er veldig bra å bruke sammen med feks Jetseal da de gir litt mer dybde... Jetseal alene er litt steril å se på, men med en voks over så hjelper det godt okke som.

Uansett så anbefales EZ el VB før jetseal uansett hva du skal ha over :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Vertua Bond under to lag med JetSeal og et lag med CG5050 og er meget godt fornøyd med holdbarheten!! Neste gang blir det to lag med voks B)

Føler at Vertua Bond klargjør lakken utrolig bra før sealer og voks, og mye enklere å jobbe med enn SV CF ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Vertua Bond under to lag med JetSeal og et lag med CG5050 og er meget godt fornøyd med holdbarheten!! Neste gang blir det to lag med voks B)

Føler at Vertua Bond klargjør lakken utrolig bra før sealer og voks, og mye enklere å jobbe med enn SV CF ;)

Bruker man veldig lite produkt er begge veldig lett å jobbe med. Mange tror det blir blankere jo mer produkt man bruker, men slik er det altså ikke :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...