Akkarbelling

Spray and Wipe Waterless Wash

Har sett at Poorboy's har ett produkt som heter Spray and Wipe Waterless Wash. Er det noen her som har testet dette eller har noen formeninger om dette produktet? Kan dette være en grei måte å vaske bilen på hvis den ikke er så alt for skitten, eller bør jeg heller holde meg til ONR/DP Rinseless? Ser i beskrivelsen av produktet at det skal fjerne måseskit. Noen som kan være høvelig, for her hvor jeg bor kryr det av flyvende beist som gauler og skiter dagen lang B)

Her er den engelske beskrivelsen:

Spray & Wipe is a waterless car wash you can use as quick 15 minute solution for your dirty vehicle. If you have heavy dust or road spray, simply wash with Spray & Wipe without dragging out a bucket or hose. Just spray on and wipe clean. Does not contain any wax or abrasives.

use in sun or shade

just spray & wipe!

will not scratch

has no abrasives

has no wax

safe for clearcoats

safe for all paints

use in the sun

use on glass

use on chrome

use on convertible tops

use on polished aluminium

use on wheels

use as your car wash

removes dust, dirt, water spots, road grime, fresh tar, sap and bird droppings

Selges på Shinearama: Link

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette lurer jeg også på. Bare etter å ha kjørt hjem etter bilvasken er det jo et lite støvlag på bilen.. :P

Endret av Talker
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok den der er så og si akkurat det samme som ONR i riktig blandingsforhold! Så om du har den fra før, er ikke denne nødvendig, om du ikke vil teste den da selvfølgelig ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok si meg enig i det. Onr blir jo også langt mer økonomisk og er godt utprøvd. Nå i disse dager vasker jeg ofte bilen med onr flere ganger om dagen :) Men det er jo en hel drøss av disse spray & wipe produktene på markedet. Særlig i USA er det et stort marked for dem pga. begrensning på vannbruk osv. Sjekk waterless wash på YouTube f.eks :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har ikke jeg prøvd overnevte produkt men jeg har iallefall brukt ONR og det er vell de samme egenskapene hos de produktene vil jeg tro.

Poorboys har iallefall generelt meget god kvalitet på produktene sine etter det jeg har erfart.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive