Bjerknez

Hvilket Swissvax produkt til dashbordet?

28 innlegg i emnet

Jeg har en 2010 Audi A4 med S-line interiør og lurer på hva slags matriale selve dashbordet består av i bilen?

Det er liksom litt mykt når man trykker på det, så det virker ikke som det er hardplast, men det er vel også rart hvis det er ekte skinn der?

Grunnen til at jeg spør er forde jeg trenger ett produkt fra Swissvax til vask/rens av selve dashbordet i bilen, som IKKE (jeg gjentar IKKE) avgir sterk lukt eller legger en slags beskyttelseshinne. Kun ett produkt som kan brukes på vanskelige sjokoladeflekker og andre organiske flekker som skulle dukke opp...

Men for å kjøpe riktig produkt, så må jeg vite hva slags matriale dashbordet består av...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax Plastic Wash er fin til å vaske interiør generelt, evt. etterfulgt av Protecton Matt for en fin matt finish. Nå er det også ett nytt produkt på vei for interiøret, men det får Dag si litt om senere :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax Plastic Wash er fin til å vaske interiør generelt, evt. etterfulgt av Protecton Matt for en fin matt finish. Nå er det også ett nytt produkt på vei for interiøret, men det får Dag si litt om senere :)

Men jeg kan da vanskelig forestille meg at det er ren plast som dashbordet består av...

Vil heller tippe det er kunstlær eller noe...

Kaaaan jo hende det er ekte skinn... men jeg tviler vel litt på det....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville brukt en svak blanding av CG Green Clean(1:15) etterfulgt av Scholl Purple 9000:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville brukt en svak blanding av CG Green Clean(1:15) etterfulgt av Scholl Purple 9000:-)

Menneh... jeg vil jo ha Swissvax.... B)

Driver og setter sammen en skikkeli samling fra Swissvax nå, men vet liksom ikke hvilket matriale dashbordet mitt er av... og dermed så sitter jeg fast litt..

Men kan jeg bruke plastWash på kunstlær/skinn (ne jeg TROR det kan være) så er det jo greit....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er i tvil om det er skinn på dashboardet ditt, så er det mest sannsynlig ikke det.

Man må vel opp på A8 eller R8 før det faktisk er skinn i dashboardet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er i tvil om det er skinn på dashboardet ditt, så er det mest sannsynlig ikke det.

Man må vel opp på A8 eller R8 før det faktisk er skinn i dashboardet?

Det er vertfall ikke hardplast.... Det er helt sikkert... forde det er litt mykt og gir etter når man trykker på det...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vertfall ikke hardplast.... Det er helt sikkert... forde det er litt mykt og gir etter når man trykker på det...

Er ala det samme på volvo og der er det i alle fall kunststoff..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ala det samme på volvo og der er det i alle fall kunststoff..

Og på kunststoff kan man bruke Swissvax Plastic Wash ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flytta denne til Swissvax underforumet, så er den lett å finne for andre senere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like før jeg klikker bekreft bestilling nå... så jeg trenger kjapt svar på siste spørsmål før jeg bekrefter:

Når man bestiller feks. Wheel Cleaning Kittet, får man også da med bag'en eller vesken som er avbildet, eller er den vesken der bare for å illustrere at det er en pakke?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får alt som er på bildet ja:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dashbordet ditt er nok av plast. Det brukes spesielle blandinger med PE og EPDM. Strukturen i plasten ligger i verktøyet og kommer av en rekke syrer som verktøymakeren legger på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha!

Selfølgelig måtte man ha den J*** bankbrikken for å godkjenne bestillingen....

Da får jeg ikke bestillt før i morgen kveld, for da er jeg hjemme...

Jaja... haster jo ikke da..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plastic Wash er et godt alternativ, men som jeg skrev i PM til deg Ove, så kommer vi med Swissvax Quick Finish INTERIOR nå til neste uke - denne har blitt testet en god stund nå og er veldig bra! Den kan også brukes på andre materialer som metall, etc også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag, kommer Swissvax Quick finish Interior inn til deg neste uke? Eller lanseres produktet neste uke og det kan ta noe lengre tid før vi kan få labben på produktet? , skal til å bestille et nytt skinnpleie sett av deg, så om denne er like rundt hjørnet så hiver jeg gjerne med en sånn også og venter noen dager. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal den gjøre Svenn - tenker den er inne tirsdag :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suverent! :) da venter jeg bare til den er i nettbutikken og tar alt under ett. Skal bli spennende å prøve.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive