Bjerknez

Swissvax produkter til båt?

30 innlegg i emnet

Jeg så på swissvax.com at det fantes ett stort sortiment med Swissvax produkter til båt...

Blir disse tilgjengelig fra den norske siden?

Og hva er egentlig hovedforskjellen på en voks til plastbåt kontra billakk?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes per dags dato egen Cleaner Fluid Pro for båt, samt egen Nautico voks. Det skal også komme flere produkter, men dette vet nok Dag enda mer om(igjen) :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay.

Men ifg. swissvax.com så var jo utvalget akkurat det samme til båt som det er til bil...

Hadde jo vært fint hvis Dag tok inn og solgte vertfall de mest brukte/populære båtproduktene...?

Eller kan man bestille rett fra swissvax.com?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay.

Men ifg. swissvax.com så var jo utvalget akkurat det samme til båt som det er til bil...

Hadde jo vært fint hvis Dag tok inn og solgte vertfall de mest brukte/populære båtproduktene...?

Eller kan man bestille rett fra swissvax.com?

Jeg har inne (eller kan bestille om det blir tomt) følgende til de som er interessert:

Swissvax Nautico Marine Wax 200 ml - Glassfiber gelcoat - pris 999,-

Swissvax Nautico Boat Wax 200 ml -. Trebåt klarlakk - pris 999,-

Swissvax Nautico Cleaner Fluid Pro 500 ml - Generell bruk - pris 689,-

Produktene har vært i test i en treårsperiode i Sveits (ferskvann) og Nederland (saltvann) og vist svært tilfredsstillende resultater så langt.

Dette er jo ikke lansert enda fra Swissvax pga av at det mangler noen produkter i serien - samt håndbok, men vi kan være litt hyggelige i godværet og gi 15 % om noen vil handle nå for å få slitt snakkis rundt dette før lansering (som jeg håper blir juni) :)

Og nei, man får ikke bestilt direkte - de bare videresender til oss uansett.

Mvh Dag

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bare lurte sån generelt jeg da... da det så ut til at det var godt utvalg av dette hos swissvax.com.

Men jeg bestiller nok dette fra swissvax.no når man får ett utvalg på nettsiden og boltre seg i :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei Ove :) Vi legger det ut så fort vi er klare!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotters :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snart klare eller? :)

Visakortet mitt har sommerfugler i magan nå... hehe

Trenger lett rubbing/voks/sealer til min plastbåt.

Gjerne AIO hvis mulig...

Endret av Bjerknez
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en liten "rewiew" over helga tenker jeg ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javel........................................................................... ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med et lite forbehold om vær eller inneplass..... til en Draco 2000

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som skal "teste" dem eller?

Å hvilke produkter det snakk om?

Bilde av produkter?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som skal "teste" dem eller?

Å hvilke produkter det snakk om?

Bilde av produkter?

Jeg skal bruke de ja, på min egen båt.

bilder ligger her.bilpleie samling side 3

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal bruke de ja, på min egen båt.

bilder ligger her.bilpleie samling side 3

Er over middels spent på hvordan disse er ja.... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er dette desverre utsat til nesten helg, siden forige eier av båten ikke har klart å holde det han lovet ved kjøp.

Og gelcoat reprasjon blir utført i løpet av helgen. (revet av en fender krok)......

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er dette desverre utsat til nesten helg, siden forige eier av båten ikke har klart å holde det han lovet ved kjøp.

Og gelcoat reprasjon blir utført i løpet av helgen. (revet av en fender krok)......

Du får kjøpt slike kroker med sugekopp på Biltema da Tyggern... Funker som en nødløsning laugh.gif

Neida... Båten er nå sjøsatt, så det blir uansett ikke aktuelt før opptak av båt igjen. Men er åpen for nyheter og reviewes :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har han sakt at han skal fikse, så får han jaggu fikse det også.

Båten er veldig bra ellers....

skal ta av kalensjen og ta en "shine" på den før den blir tatt ut fra vinterlagrings stedet.. blir rens og impregnering.

så kommer det en rewiev av Swissvax båt stuff etter neste helg..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut Tygern :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som de fleste eller sikkert noen har fått med seg brukte jeg dette på min Draco 2000...

Og nå har den vert over en Saga 28 som var matt og jævlig, har nå blitt den blankeste båten i havna :)

I går møtte jeg tilfeldigvis en kompis i havna som stod å holdt på med en Bavaria 41 sport..... MYE båt....

Han hadde vert over hele båten uten noen store hel 2 ganger med noen andre produkter som går for å være "bra" og annerkjent.....

Spessielt det blå feltet rundt båten var ille med renne merker og oksidert....

Jeg fikk skrapet sammen aller siste rest og dråper i CFP flaska ("HINT" ;) ) og fikk gått over det blå feltet en gang sammen med orange scholl pad. Og den gjorde bedre på 1 runde der det ikke var tatt noe en der det var tatt 3 steg med de andre produktene...

Etter min mening er dette produktet noe av det RÅESTE jeg har vert borti til båt...

Når jeg kjøpte dette, tenkte jeg på det som en rens alle CFP til bil som de fleste kjenner. Men denne gjør hele jobben alene. fra grå til speilblank og uten hollogrammer selv på roterende (vertfall hitil, men mulig en må fram å ta en runde med DA en gang i fremtiden på en annen båt)...

Jeg var helt sikker på at jeg måtte "rubbe" før jeg gikk på med denne. ,men det har ikke vert tilfelle enda....

Den er god å jobbe med, ganske drøy... og gjør jobben raskere en noe annet jeg har vert borti samt at det blir jaggu blankere også.

Jeg kan si ærlig at dette produktet er det som har overrasket meg mest av alt av det jeg har kjøpt av Swissvax....

Også Voksen er i en klasse for seg, beading og sheating er på høyde med om ikke over f.eks Concorso......

Og ikke sett noen tegn til svekking på min båt enda. Den er fortsatt like god....

RÅTT!!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff og uff... enda ett produkt jeg snart må ha...

Når kommer disse for salg på swissvax.no?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive