Gå til innhold

Litt skryt fra meg...


Bjerknez

Recommended Posts

Bjerknez

Jeg har nå en stund beveget meg rundt på siden og synes den ser veldig proff ut. Enkelt, rent og pent. Flash opplasting av bilder går som en lek og gallerisiden fungerer utmerket.

Derfor så har jeg også nå blir VIP-Medlem og er stolt av det.

Dessuten så er jeg imponert over Detailers Club og alle medlemmer som setter av tid til å teste produkter grundig! Det er ikke mange steder man finner tester av bilpleieprodukter, så denne siden vil nok få mange nysgjerrige blikk.

Det er ikke mange forumene jeg har besøkt på nett som er overbevisende i positiv retning, men Detailers Club er så absolutt unntaket.

Det er kun ett forum jeg har gitt skryt tidligere og det er VW Audi Club Norwegen.

Jeg synes dere gjør en god jobb og ikke overdrevet når det gjelder og plassere en drøss funksjoner bare for å se "kule" ut. Her har dere fått på plass funksjoner som faktisk blir brukt (vertfall for min del) og disse fungerer så langt jeg har sett også utmerket.

Toppen av kransekaka så finner man selve logoen som virkelig ser bra ut!

Gratulerer!

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig enig med deg på det der. Mye bra tester her, og folk tar seg tid til å forklare fremgangsmåter og er veldig behjelpelige med alt mulig man har av spørsmål.

Hyggelig stemning, bra takhøyde for OT snakk men blir tatt et tak om det er for ille. Det er noe av fordelen med at ikke DCN er altfor stort enda. Får håpe det holder seg på denne måten, selv når det kommer flere personer innpå sidene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun ett forum jeg har gitt skryt tidligere og det er VW Audi Club Norwegen.

Syns ikke VACN fortjener all verdens av skryt egentlig... Synes moderatorene er litt i overkant nazi der! Og folk er ikke supervillige til å hjelpe hvis man har liten motor og gammel bil :P Men skal sies at det er mange kunnskapsrike folk der inne ;)

DCN derimot stiller i en heeelt annen liga! Beste forumet jeg bruker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Syns ikke VACN fortjener all verdens av skryt egentlig... Synes moderatorene er litt i overkant nazi der! Og folk er ikke supervillige til å hjelpe hvis man har liten motor og gammel bil :P Men skal sies at det er mange kunnskapsrike folk der inne ;)

DCN derimot stiller i en heeelt annen liga! Beste forumet jeg bruker!

Nå tenker jeg på selve nettsiden og funksjonene da... ikke medlemmene.

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...