Dag/Swissvax

Jobbe med Swissvax?

34 innlegg i emnet

Som noen av dere vet er vi i ferd med å sette opp et helt nytt Swissvax senter på Lillehammer som vil bli både Swissvax Norges hovedkontor og et eget bilpleiesenter hvor vi vil utføre bilpleie for proff og privatkunder, samt kursing av proff og privatmarkedet. Vi håper at alt går etter planen og at vi er oppe og går i løpet av mai! Innbydelse til egen DCN dag vil komme :)

I den forbindelse skal vi ha inn en mann på bilpleiebiten. Dette blir en fulltidsjobb hvor man blir "verksmester" og ansvarlig for bilpleiesenteret. Denne stillingen vil også få et utvidet ansvar for butikkdelen i oppstart fram til det kommer inn en person på kontor/butikk. Vi skal også ha inn en til to mann på deltid til som denne personen blir ansvarlig for om alt går som planlagt. Det kan også tilfalle stillingen andre oppgaver periodevis.

Stillingen setter store krav til interesse og iver for bilpleiefaget, samt til ærlighet (!!) og selvstendighet. Stillingen vil avlønnes deretter. Personen som ansettes vil måtte beregne å være med på kursing både i Norge, Tyskland og Sveits for å tilegne seg nødvendige kunnskaper innen alt fra lakkrep. ift steinsprut, etc, skinnrep og farging, samt det man måtte trenge av polering og lakkpleie utover de kunnskapene man besitter fra før.

Jeg innser vel at mange av dere her inne ikke bor på Lillehammer ;) , men man kjenner jo gjerne folk litt rundt omkring og kanskje noen her inne kjenner noen som kjenner noen osv... Derfor sprer vi budskapet her inne før vi evt. setter i gang med en rekrutteringsrunde lokalt.

Så skulle noen føle seg kallet, kjenne noen eller på andre måter vite om noen vi bør kontakte så send meg en pm eller en e-post.

Mvh Dag/Swissvax

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker om å utlyse drømmejobben Dag.

Kaster nå kjærringa på dør, selger huset, slutter i jobben og sender deg en PM. :huh:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker om å utlyse drømmejobben Dag.

Kaster nå kjærringa på dør, selger huset, slutter i jobben og sender deg en PM. :huh:

Hehe, ja velkommen skal du være - spørs nå hva mor mener om planen da :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der må være kremjobben det! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke rette plassen og søke etter folk dette Dag :lol:

Lykke til med søknaden.Tror det kommer mange som er kvalifisert til denne jobben.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde lett flyttet til Lillehammer :D

Gleder meg til DCN-dagen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er hyggelige nyheter Dag :) .

Jeg er overbevist om at det er mange kvalifiserte kandidater spesielt innenfor DCN, men sikkert også utenfor.

Så får vi bare håpe at du/dere finner dene rette :)

Lykke til ! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja uten at det blir for OT i tråden her så vil vel jeg også mene at dette må jo være som å ramle rett ned i honningkrukka dette her om noen her inne ender i den stillingen.

Samt at det er VELDIG gledelig at Swissvax Norge ekspanderer også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppfatter helt klart at dette er en drømmejobb! Og det er strålende at Swissvax ekspanderer.

Krysser fingrene for at dere finner den rette, og hadde jeg allerede hatt kompetanse ala de "autoriserte" gutta her inne og vært singel, så hadde jeg søkt på flekken og flyttet dersom jeg fikk stillingen!

Føler forøvrig ikke dette bare er "en jobb". Her kan den utvalgte bidra til å påvirke hvermannsen sin generelle oppfatning av bilpleie, samt promotere de rette produktene via arbeidet som blir gjort på dette bilpleiesenteret. Ser for meg hvordan denne stillingen kan bli både utfordrende, krevende, morsom og interessant på en gang for den som får den. Også er vel ikke Dag den verste å ha som kollega heller :D

Vel....håper ikke det ble for mye OT her nå :)

Endret av Geir
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er det eventuelt snakk om at denne stillingen skal besettes?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle hyggelige tilbakemeldinger folkens, det varmer :)

15 mai - 1 juni kanskje? Litt avhengig av når vi er klare (nok) med lokalene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde gjerne flytta til Lillehammer jeg altså - men hadde nok dessverre bare blitt en hang-around som stod rundt hjørnet og sniffet i seg SV-lukta som åpenbarte seg hver gang døra ble åpnet..... Ønsker lykke til med prosessen videre og håper du får tak i vettuge folk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg som er arbeidsledig for tiden..nårtid blir det swissvax-butikk i Tromsø? :lol:

Lykke til med søknaden! :)

Endret av Han5y
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt en jobb jeg kunne tenkt meg å søke på, men er desverre forpliktet til jobb gjennom hele sommere :(

Håper det er noen her inne som ønsker seg og får jobben! Men uansett, lykke til med prosessen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flytter gjerne til Lillehammer om jeg får lønna i voks...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne ha utlyst den myyyyyyye tidligere så vet jeg om en som hadde lagt inn noen aksjer :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessante nyheter, Dag! Gleder meg til alt dette er oppe og går og ønsker lykke til i denne fasen! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette hadde nok absolutt vært en drømmejobb for oss her inne! 

Uansett glad for at jeg bor så nærme Lillehammer, i og med at SV får et eget lokale endelig :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner jeg fikk akkut lyst til å søke om et års permisjon og søke... Men tror nok ikke jeg kvalifiserer gitt. Uansett så gleder jeg meg til butikken/showrommet åpnes, og kommer garantert innom! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen,

lang dag i oslo i møter og div i dag...

Jeg takker så mye for alle henvendelsene som har kommet - det var hyggelig at så mange har vist interesse! :)

Jeg kommer til å svare på deres forskjellige framover, men blir mye på farten ut denne uka så det kan ta noen dager - men det kommer!!

Mvh Dag

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive