Langis

Hvem har lyst til å pleie bilen vår ?!?

Hei Godtfolk

Etter altfor "dårlig" vask og stell av vår familiebil gjennom de siste årene skjønner jeg at vi må ha hjelp av noen fagkyndige innenfor bilpleie til å shine opp doningen til sitt optimale igjen, da den er preget av småunger og ivrige katter som bruker den til sovested.

Trenger tips om hvem som utfører dette eller har lyst til å påta seg en slik jobb i Tønsberg og Omegn, har ingen betydning om det er privat eller firma, begge skal har kroner uansett.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en PM til Bernhard. Han har lokale i Ås og biler og kunder fra dit område tar lett en kjøretur inn til han!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en PM til Bernhard. Han har lokale i Ås og biler og kunder fra dit område tar lett en kjøretur inn til han!!

Helt enig!

Her er det bare å sette seg på Bastø-Fosen, komme seg fra Horten til Moss, og kjøre et drøyt kvarter på E6 mot Oslo, så er du i gang!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2

Setter du den bort til Mr B får du garateret den blankeste bil i gaten B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tør jeg spørre hva folk pleier å ta for en slik jobb? kunnet tenkt meg en skikkelig gjennomgang av bmwn...

store prisforskjeller på priv og firma?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tør jeg spørre hva folk pleier å ta for en slik jobb?        kunnet tenkt meg en skikkelig  gjennomgang av bmwn...

Her har du en pekepinn ihvertfall; Priser  :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du en pekepinn ihvertfall; Priser :)

Dette er jammen fine priser med tanke på alt arbeide og at det blir gjort av proffer! Kan si så mye at jeg bruker minst 5 timer lengre på samme jobben(den første til 2500), med bare ok resultat og tar like mye(lite) betalt. Med så fine priser ville jeg uten tvil valgt scandicshines detailingsjobb til 2500 fremfor å hyre en som meg til samme pris om jeg bodde i trøndelag :)

Bernhard er en av de jeg ville valgt på den kanten av landet.Har sett noe av arbeidet hans her inne på forumet, og det er knallbra!

Endret av hmsilset
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at prisene der er FRA kr..   ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på komplett detail avhenger vel veldig av tilstand på bilen, hvilke krav bestiller har til sluttfinish og ikke minst hvor stor bilen er. Skulle jeg drevet med dette ville jeg i allefall nyansert prisene en smule om det var en pen ett år gammel storbil kontra en halvgammel og småsliten storbil.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tør jeg spørre hva folk pleier å ta for en slik jobb? kunnet tenkt meg en skikkelig gjennomgang av bmwn...

De fleste prisene gjøres nok litt etter avtale dersom du får satt jobben til en av go'gutta her på forumet. Det beste er å sende avgårde PM, skrive hva du ønsker skal gjøres, også blir nok prisen avtalt til slutt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens. mange takk for flotte tilbakemeldinger. Sender en PM avgårde :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører timepris.Så da avtales hva som skal gjøres før jeg starter og da kan jeg gi et prisoverslag på CA totalpris.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jo vært moro :) Har du garasje til å stå i? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står ikke noe om prisene er med eller uten moms...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står ikke noe om prisene er med eller uten moms...

Alle priser til privatpersoner skal oppgis inkl. MVA.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive