Gå til innhold

Noen som kan se på min nye A4 Allroad?


fredrikt

Recommended Posts

Hei,

har hatt bilen i 4 dager, og når jeg kom ned i garasjen idag er det noen snille naboer som har gnidd og ripa panseret på min nye bil.

Er en tynn hvit ripe, samt sirkelformede riper rundt midt på panseret.... Jeg har ikke mye peiling på bilpleie, så hvis noen har lyst til å ta en titt og ta jobben blir jeg veldig glad. Mye mulig hele bilen må taes, er en del småriper selv om bilen er helt ny.

Holder til i Lillestrøm/Akershus området.....

Endret av fredrikt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får ikke til å laste opp....står bare opplastet også skjer det ikke noe mer. har prøvd både den enkle og den avanserte opplasteren.

Endret av fredrikt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kanskje det ja. er sykt irriterende at en bil ikke kan få stå i fred i garasjen... nesten så jeg begynte å grine.

spylte av bilen istad, og må si jeg ser masse småriper i bilen allerede etter 4 dager. kanskje klargjøreren på møller har slurvet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kanskje det ja. er sykt irriterende at en bil ikke kan få stå i fred i garasjen... nesten så jeg begynte å grine.

spylte av bilen istad, og må si jeg ser masse småriper i bilen allerede etter 4 dager. kanskje klargjøreren på møller har slurvet..

Klargjøringen på nye biler er generelt en vits. Du kan jo ta en titt på tråden om min nye golf, da jeg tok den noen dager etter at den ble hentet på Møller. Ny Golf blir blank heter tråden tror jeg. (er på iPhone, litt vanskelig å linke da)

Jeg skal vaske i morgen uansett, så det er bare å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bort på formiddagen, så blir vel da på ettermiddagen.

det var synd, uansett takk for tilbudet:) noen andre som kan? jeg kan godt kjøre et stykke, og kan vel i hele dag og imorgen frem til 14-15.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til lørenskog torsdag 15. april.

Har tid til å se på det på fredagen mens dama er på skolen om du vil vente så lenge

takk, gir deg beskjed hvis ikke noen har sett på den før den tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei vist litt endringer i planene, i og med at jeg ikke får byttet regreima denne helga.

Så ser ut til å jeg skal oppover nå til helga, så førstkommende fredag kan gå dersom det passer.

Har du HT vasker hjemme hos deg, hvis det er der det er snakk om, og merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Når ser vi resultatet? :)=

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...