Gå til innhold

Har folket skiftet til sommerdekk?


kasper

Recommended Posts

  • Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Akkarbelling

    5

  • ClearCoatChristR

    4

  • Bernhard

    4

  • wreckmaster

    4

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Tror ikke jeg tar sjansen heeeelt enda.

Kjører på R-dekk, så greit å vente en uke eller to til :)

Greit å få litt mer varme i været og, så rekker jeg å handle litt stæsj så jeg får prøvd meg på litt vårshining :)

-n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye dekk står i gangen og venter på at felgene skal komme ute av lakkboksen rett over påske..

Da skal de nok på bilen rimelig fort :D

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Har ikke byttet enda, venter nok 1 uke til hvis jeg klarer :P bor oppi høyden og snødde litt for 2 dager siden, så må nok vente litt til.

Felgene ligger hos dekkbutikken og har fått på nye dekk, Michelin Pilot Sport 3 ble det denne gangen så gleder meg til å teste de B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Kan bli mandag på EVOn, men kangoo og volvo venter jeg til neste helg med tipper jeg...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Lotusen har hatt sommerdekkene (R dekk) på hele vinteren, mens BMW'en, fikk dem på for et par uker siden.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rudilgr

Satt på i dag på privatbilen, arbeidsbilen i morgen... Var digg å få av sykkelhjulene (195/65/15) og på med 18" 'erne igjen. Syns faktisk bilen er sinnsykt mye bedre å kjøre med litt brede store såler på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen vare å bytte nå i helgen, men siden jeg var slapp i høst/vinter og ikke shinet sommerfelgene ser de ikke ut og det går jo ikke ann, samt at det var snø/slaps på veien på vei hjem. Men kan ikke bli lenge til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på 17" her om da'n. Kjørte hjem fra Jessheim igår natt på nysnø. MYE nysnø, snødde som et ****************. Så omtrent ikke hvor veien gikk engang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle så gjerne svart ja. Skulle legge om på fredag, men på 5. bolten framme så gikk hjulkrysset rundt uten at bolten fulgte med. :blink:

Har snakka med en kar som har et verksted ikke så langt fra meg, så skal dit i morgen.. Han mente dette ikke skulle bli noe problem.. Så forhåpentligvis kommer sommerdekka på i morgen! Må bare poleres først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wreckmaster

Venter nok en uke eller to til tror jeg :o Kjerringa begynner på jobb kl 4.30 om morgenen og da er det forholdsvis glatt fortsatt enkelte dager :rolleyes: Kjører ho av veien så blir morgenflya fra Rygge forsinket, så det er greit at ho holder seg på veien :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...