olaskips

Swissvax onyx

Eg ser ofte at swissvax onyx blir brukt i engelske forum og lurer egentlig litt på korfor ikkje så mange bruker denne her i Noreg, korleis er holdbarheten, beeding og sheeting på denne? Har høyrt svært ltie om den....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ser ofte at swissvax onyx blir brukt i engelske forum og lurer egentlig litt på korfor ikkje så mange bruker denne her i Noreg, korleis er holdbarheten, beeding og sheeting på denne? Har høyrt svært ltie om den....

Hvis jeg skal gjette, vil jeg tro det er fordi vi tjener mye bedre i Norge, og derfor er steget opp til Concorso ikke så brutalt for nordmenn flest.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onyx er en bra og undervurdert voks. Holdbarhet er også bra, min lå på i 3mnd i sommer før den ble fjernet før lakk.. Samurai og Viking er basert på

denne voksen..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onyx er knall bra den hvertfall med tanke på pris og utseende. Holdbarheten er også god.

Skrev noen linjer om den i denne trådenMin link på første side.

Har lagt den på to biler til nå, og må si den er langt overlegen f.eks Pete`s53.....

ligger også på Porsche 993 Ruf bilen vi tok i høst...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onyx er absolutt en god voks! Den gir mye bang for the bucks :)

Når vi blir spurt om en abefaling så hører vi litt om budsjett, og om det er ok for kunde så anbefaler vi gjerne Mirage (eller Shield) da denne varer en del lenger, spesielt på vinterstid, samt at den gir en litt dypere glød. Men som sagt, Onyx skal man ikke kimse av.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bernhard sier Viking er basert på denne voksen, hvordan ville de kommet ut hvis en hadde tatt en test på Onyx vs. Viking?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, relativt likt i utseende iaf.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du vet ikke ang. holdbarhet, beading og ikke minst lukter den like deilig? :)

Regner med siden du ikke skrev noe om dette at du vet sikkert men mulig noen andre vet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil, det vet jeg Tomas, de vil holde relativt likt også ja... Viking lukter kanskje litt bedre? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viking burde luktet kjøttboller og folkøl :)

Som jeg nevnte tidligere så er Onyx en god voks, men også veldig undervurdert. Det er absolutt en voks som er verdt å teste ut, og jeg er glad for at jeg har den i samlinga mi, selvom den blir altfor sjelden brukt. Er man i tvil om man i det hele tatt skal teste noen produkter fra Swissvax er denne en suveren nybegynnervoks også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive