Gå til innhold

Enkel shine av Husqvarna proflex


offroad

Recommended Posts

Siden det er seriøst dritvær i påska så blir det noen mer eller mindre nyttige prosjekter i garasjen.. rolleyes.gif Kjøpte meg en godt innkjørt rider i høst, og etter en skikkelig teknisk gjennomgang var det på tide med det kosmetiske. Festa en roterende stålbørste i drillen, pussa rust og malte felgene med Arcanol og deretter 2 lag med lys grå Bengalakk. Vaska resten av doningen skikkelig med HT og cg citrus w&g. Kjørte inn og blåste rein klippepanna under og satte til tørk. Blei Arcanol og benga under klippepanna også. Resten av plasten så matt og slitt ut så jeg fant fram 1 stk AEG roterende, orange scholl og Scholl A15. Har jo rista på hodet og ledd litt av de som har polert trillebåra, kjøkkenvasken og kjøleskapet sitt, men nå er jeg visst havna der selv.. polert gressklipperen faktisk..laugh.gif

(la faktisk Scholl W06 på traktorpanseret mitt også..) Ikke veldig mye godt dokumenterte bilder, men legger ut de jeg har!

Bilde fra når jeg henta den.

post-567-1270142854,47_thumb.jpg

Matt plast:

post-567-1270142961,37_thumb.jpg

post-567-1270143017,08_thumb.jpg

Etter Scholl A15:

post-567-1270143059,61_thumb.jpg

post-567-1270143103,11_thumb.jpg

post-567-1270143168,28_thumb.jpg

Litt bedre helhetsinntrykk!

post-567-1270143130,78_thumb.jpg

Så nå venter jeg bare på at den siste meteren med snø (inkludert 15 cm nysnø siste døgn) skal forsvinne og plenen begynner å gro!default_biggrin.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

slikkeste klippern i Norge dette her nå.... ja moro med litt avvekslingspolering også gitt....

Ble veldig blank...

Frykt ikke, det er mange av oss som er der du er nå :lol:

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du som mobba meg for å ville beskytte sommerfelgene mine mot steinsprut på grusvei! :lol:

Men kul klipper da..

Hadde jeg hatt litt mer enn 15kvm gressplen skulle jeg skaffet meg en slik.. :D

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du som mobba meg for å ville beskytte sommerfelgene mine mot steinsprut på grusvei! laugh.gif

Men kul klipper da..

Hadde jeg hatt litt mer enn 15kvm gressplen skulle jeg skaffet meg en slik.. default_biggrin.png

Kaste stein i glasshus osv ja...default_biggrin.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...