Gå til innhold

Overnatting i Kr.Sand.


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Til sommeren i juli så har jeg bestilt billetter til Kaptein Sabeltannshowet som går hvor sommer.

For å gjøre det så enkelt som mulig og sånn at jeg kan ta meg noen pils så har jeg lyst til å overnatte ett sted i nærheten, slik at det er gåavstand.. Hotel Rica Dyreparken og Quality i Sørlandsparken er fulle, så er det noen lokalkjente som har noen tips å komme med? Gjerne tlf nr også :)

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten mulig å leie noen av husene i Kardemomme By, men er nok en viss fare for at de også er opptatt allerede. Eller er det vel bare å velge fritt fra de i selve byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Lee

Høvåg Gjestehus

Ligger 2-3 km øst for Dyreparken på gamle E18.

Billig og kurant standard, bodde der i 4 mnd ifjor på jobb.

Store middagsporsjoner med enkel meny.

Går buss øst/vest en gang i timen ellerno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror sebra bussen går fra sentrum til dyreparken hele sommeren i åpningstiden, da blir utvalget av krypinn langt bedre iallefall. Ellers er det fint lite i sørlandsparken desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Sorry her kommer ot, jeg klarer ikke holde meg...

Bernhard bo i kardemommeby? mannen er jo som SKAPT for kardemommeby... kan se for meg han der sånn småbrisen utpå kvelden der ja..... Officer Bastian får nok sitt å slite med der han da når det plottselig hottselig er Kasper, Jesper, Johnatan og Bernhard som sliter med å holde klepptrofingrene sine vekke fra tante Sofie. Pappegøyen blir vel mat også er jeg redd og Tobias i tårnet kommer sikkert til å hente fram sniper geværet sitt (som jeg er sikker på han har) for å forsikre seg at mannen som står nede på plassen og skriker "nå skarru f##n meg få se på TÅRN nå Tobbis" klarer å komme seg inn og opp..

Si i fra hvem helg du skal da så jeg kan bokke meg inn der også, føler på meg at dette kommer du til å "eie" lett Bernhard... og jeg skal ha orkesterplass der....

nok en gang sorry for OT...

Lykke til med å finne sted og bo, husk det går alltid en taxi da... kan jo være ok å slippe de 347 der mellom 3 og 10 år som alle er "kapæin sjabejtan" fra kl 0600 til 2300.... he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hehe, da regner jeg med at du tar regningen min også Truls? :) Skal vedde for at hvis du hadde vært der så hadde du vært den som var mest ivrig på å leke Sabeltann :D Jeg var den som var mest ivrig når vi var der sist B)

Kardemomme By var tanken, men det er så forbaska dyrt.. Det er 5650,- pr natt der :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

De har fengsel der også ( kardemommeby) bare å bøffe noe det så har dere overnatting gratis der en natt... kidsa syntes sikkert det er stas også... . hva gjorde dere i ferien da? "vi satt i fengsel sammen med pappa, etter at han ble litt voldsom når han lekte kaptein snabelmann syntes damen i butikken"

Nei da, moro der, var der for 3 år siden vi også, kosa oss stort der, men kjørte tur/retur, da, som du nevner prisene er greit høye der..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hadde planer om å kjøre tur/retur jeg også da :P

Ho minste her burde faktisk vært bura inne, ho er kav gæern..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om å kjøre tur/retur jeg også da :P

Ho minste her burde faktisk vært bura inne, ho er kav gæern..

Det tviler jeg ikke på, muttern begynner å bli bra tullete hu og... Tror ikke det er sunt å være for mye med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..når det plottselig hottselig er Kasper, Jesper, Johnatan og Bernhard som sliter med å holde klepptrofingrene sine vekke fra tante Sofie.

Been there, done dat.. Sofie er bra, hu :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det tviler jeg ikke på, muttern begynner å bli bra tullete hu og... Tror ikke det er sunt å være for mye med deg :)

Dette er uten mora di.. Vi skal på Sexibition sammen senere på sommeren vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er uten mora di.. Vi skal på Sexibition sammen senere på sommeren vi :)

Kult :) Vurderte å ta med dattera di dit, men fant ut det ville bli vanskelig å smugle hu inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...