veedar

Höen Xenonmatch pærer

Hei, jeg har ett spørsmål om xenonmatchpærene.

På bilen min har jeg bi-xenon i hovedlyktene, men innenfor der på hver side har jeg og aktive kurvelys som slår seg av og på avhengig av retningen hjulene peker eller no. Disse er originalt i vanlig halogenpærer. I tillegg har jeg tåke/grøfte lys nede i fangeren også med halogen

Vil xenonmatch egne seg og "tåle mye" av og på?

Trur det vil se betraktelig finere ut med xenonmatch der.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme har jeg. Har også lurt på å bytte til xenonmatch pærene. Jeg har H3 i avkjøringslysene (kurvelys). Tror også det er H3 i tåkelysene, men det står ikke nevnt i instruksjonsboken.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Höen tåler like mye som alle andre halogenpærer, så det er null stress. Kjør på!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ein del billige (xenonmatch) pærer som ryker lett.

Eg har hatt Höen xenonmatch pærer i nærlysa i ca 6 måneder no.

Og dei virker fortsatt, so det er berre å kjøpe for å prøve! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke noe problem på lykter som bare lyser i korte perioder. Generelt sett har ikke denne typen pærer noe problem med mye av-på. Uansett kan det være verdt å evt. sjekke ut Philips sine Bluevision-pærer på 4000k som er fullt kompatible og godkjent og skal ikke ha noe problem med levetid. Er mange som påstår at disse gir et vesentlig gulere lys enn xenonpærer gir, men det er feil, de er _litt_ gulere, men man klarer i stor grad ikke å se forskjell. Jeg bruker slike i mine ekstra fjernlys, og jeg klarer ikke å skille lyset fra de i forhold til fra projektorene med 4200k xenonpærer. Kritikken kommer i stor grad fra sammenligning med gule lykteglass mot 8000k ettermontert xenon og lignende.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LED eller vanlig i skilt og parklys da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vanlig i skilt og parklys.. vet ikke helt om jeg liker led i skiltlysene da..

Parklysene kunne jeg og gjerne tenkt meg å bytte ut ja

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive