roadrune

Hvordan fjerne røyklukt i huset?

Jentungen har lekt seg litt med mikroen mens hun var alene hjemme, og det lukter VELDIG brent spesielt på kjøkkenet.

Nå har jeg vasket hele kjøkkenet med nanosvamp, Jif kjøkken, og salmiakkvann, men lukten forsvinner ikke helt, jeg mistenker mye av lukten sitter i alt ubehandlet spon som er i innredningen, og som ikke går an å vaske...

Har noen tips til hvordan jeg kan fjerne lukten?

Og nei, forsikring er ikke ett alternativ.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vasket taket?

Det kan nok hende at du må ta litt tid til hjelp, og lufte mye.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett ut flere fat med eddik,lufte godt og vaske vaske vaske.........

Kan lønne seg å ta en telefon til restverdi redningsselskap å få noen tips.

ISS har slikt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange har jo foreslått en skål med eddik i bilen når man skal fjerne lukt. Vet ikke om dette er så aktuelt inne på et kjøkken, men da har du hvertfall fått et tips

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at Nanolotus sin ACcleaner kan brukes til dette formålet!

Mr. Nano svinger sikkert innom her og svarer nærmere! :)

Endret av common
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppvaskmaskina hos en kompis tok fyr like etter nyttår og startet et liten brann på kjøkkenet som de heldigvis fikk slukket. Røyklukta derimot den satt i lenge og de flytter tilbake i disse dager.

Det skadefirmaet har gjort der er å bruke varmeovner og lufting.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pleide å steke vafler hjemme før etter at jeg hadde hatt fest når foreldra mine var borte :) Det funker på sigarattlukt, åssen det funker på vanlig røyklukt kan jeg ikke svare på dessverre..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hoho, her kommer sannheten fram om bernhard som ung :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du kan godt bruke Nanolotus AC Cleaner til dette. A/C Cleaner anvendes indendørs, med samme gode effekt. Her vil den f.eks. afhjælpe røglugt, stegeos m.v.

Luk alle dører og vinduer (ha evt. åpen de plasser du mener der sitter røk lukt) og stil boksen midt i lokalet. Tryk på selv utløser knappen og gå ut av lokalet. Vent 15 min og luft godt efterpå.

Kan anbefale deg at kjøpe vores interiør settda får du tekstil og skinn forsegling 400 ml og bio tekstil rens 250 ml samt mf for bare 150 kr ekstra ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hoho, her kommer sannheten fram om bernhard som ung :D

Vaffler med pølse er jo en kjent combo i Moss hvertfall!

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prov å press ut saft av noen sitroner + kaffe rett fra posen, sett dette rundt på kjøkkenet i noen skåler. Ikke bland.

Har ikke prøvd dette mot røyklukt, men det tok lukten fra fiskeslo i traileren, så jeg tror det er håp.

Lykke til!:rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle svar, eddik har stått ute fra dag 1 (onsdag), og tak er nå vasket, det virker som om det hjelper godt, får se imorgen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen filtre til å klistre på veggen (NanoFresh). Disse dreper dårlig lukt i små rom og varer ca ett år. Funker best når de blir utsatt for sol-lys men har ikke fått testet de skikkelig ennå. Skader ikke å prøve. Vil du teste de så send meg en PM med adresse. Lykke til uansett!

Håvard

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive