Gå til innhold

Liten bakplate og små pads


Hans Olav

Recommended Posts

Hans Olav

Nå som poleringsstart nærmer seg sakte men sikkert, må jeg også handle inn en liten bakplate og små pads til maskinen min. Dette for å lettere komme til på mindre punkter.

Spørsmålet er da, Hva velger jeg, og hva passer min maskin?

Maskinen jeg har er denne: http://www.cleanyourcar.co.uk/polishing/polishing-machine/sim180-rotary-polisher/prod_523.html

Er de fleste universale med skrumekanisme? Er det noen som kan hjelpe med en bra kombo til min maskin, av bakplate og pads.

Gjerne poleringspads og også finishingpads.

Thanx!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autobahn får inn den nye "gloss it" serien 30.3 Der finner du alt du trenger av bakplater og puter.I england kan ikke de levere fort nok de putene til Gloss it,så de er verdt og teste.

Gloss it bakplater og puter

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det :)

Skumsjikte på 10-15mm, vises dessverre ikke på bildet. Har også 75mm mellomleggspad på lager (for økt fleksibilitet)

Har ikke lagt denne ut i nettbutikken enda, men bare å si fra dersom du eventuelt vil ha dette også :)

Edit:

Har lagt ut mellomleggspad også nå, ligger her

Endret av kazzper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Bjørgvin

Henger meg på denne tråden her.

Trenger også liten plate og pads. Skal bruke Menzerna SIP og 106FF.

Har fra før stor Sonus gul og blå. Noen som kan anbefale puter som kan passe med det jeg har fra før?

Blir også litt forvirret av at det finnes polish og finish pads.. Men begge går om en annen i detaljbeskrivelsen. F.eks Sonus blå og hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...