Dag/Swissvax

Swissvax Visit 20-22 mai-bindende!

Da prøver vi å konkretisere dette så godt vi kan, slik at vi ser hvem som virkelig er med på dette :)

Denne lista er bindende og vil i utgangspunktet bestå av 10 stk - etter det setter vi stopp (i alle fall i første omgang), førstemann til mølla prinsippet gjelder.

Bestillingsfrist: Onsdag 31 mars.

Pris: Fly ca 2500,- tur/retur - Hotell ca 1600 for to netter m/frokost (enerom).

Meget kort versjon av foreløpig program.

Torsdag - reiser fra Gardermoen ca 1000 lander ca kl 1300 - til fabrikk, en omvisning på anlegget, presentasjon av historien bak. Til hotell, dusj og middag og litt bytur for de som ønsker.

Fredag - til Fabrikk etter frokost - produkt og kursing (Skinnfargingsfokus + diverse bil (her kan dere nok endel fra før). Besøk på et litt spesielt bilvaskeanlegg i Zurich. Til hotell på ettermiddag, hvile, dusj og middag.

Lørdag - dagen fri til shopping, retur oslo 1650, lander ca 1900.

1: Dag

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2: Ole Gunnar

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2: Ole Gunnar

3: Alex

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en bindende "listetråd" dette, så for oversiktlighetens skyld slettes innlegg som ikke har noe med lista å gjøre....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde mange flere hadde meldt seg på her jeg :) Selv har jeg eksamener akkurat i den perioden..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det tydelig at viljen var større enn evnen.. :) Det kan jo vær at det ikke passet for folk eller at det tross alt ble en del kroner for et par dager. Den offisielle turen er herved avlyst.

Mvh Dag :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var utrolig leit å høre :(

Håper det er mulig å få til ved senere anledning, (optimist som jeg er :D )-

Så mange SV entusiaster jeg kjenner til her inne, så må det da virkelig være liv laga for en tur på et senere tisdspunkt.,

Takk for initiativet unasett Dag og jeg håper du og SV i Sveits er postiv om responsen skulle vise seg stor nok senere.

-Ole Gunnar

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd for deltagerne. Jeg er interessert i å være med såsan tidspunktet er riktig.. April, mai, juni og juli er høytidene for meg hva gjelder jobb..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsåvidt godt å høre Bernhard, :) Som sagt er jeg optimist og håper vi kan få til tur til høsten da ;) .

I fjor høst var vel gjennomgangstonen her at våren var bedre enn høst/vinter i Zurich, men ting forandrer seg jo alltids.

Vi krysser fingrene :)

Vi skal vel primært være inne hos SV og da er ute(pils) været i Zurich mindre viktig selv om det alltid er koselig med bra vær:D

Endret av Ole Gunnar
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har allerede en gryende plan Ole Gunnar, kommer tilbake til deg;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde blitt med, hadde det ikke vært for at jeg er i egypt da.

For min del er vinteren roligere. Så håper virkelig det blir ett nytt forsøk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal vi gjøre Andre! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, som alle andre sier her inne så håper jeg at det blir satt opp en tur en annen gang. Desverre passet det ikke for meg nå :( , men håper et passer bedre ved neste korsvei ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bli med som tolk på neste tur. :o

Hadde vært morro å bli med "hjem" en tur.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive