Gå til innhold

Smørbrødliste for de viderekomne


-Martin-

Recommended Posts

Tyggern

Du bør beregne 1 til 2 timer på polering. :rofl1: :rofl1: :rofl1: :rofl1: :rofl1:

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

........... også har de altså kontaktet Falck Redning (!!) for å få disse flotte tipsene - jeg lurer på hvor kortslutningen helt konkret sitter, utover det faktum at det må være et sted mellom ørene... :rolleyes:

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil påstå at det er helt naturlig å ringe falken hvis en har enkelte spørsmål angående polering av bil. Og beregne noe mer enn 1-2 timer på å polere en personbil er jo bare helt idiotisk da. De er tross alt ikke så store.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å sette i gang da, skal finne gram grovsvampen nå - så jeg får tatt vekk alt saltet!

Vet at Tyggern hadde en slik til salgs for en liten stund siden, vet ikke om Bernhard slo kloa si i den, men du kan jo alltid sende ham en PM :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at Tyggern hadde en slik til salgs for en liten stund siden, vet ikke om Bernhard slo kloa si i den, men du kan jo alltid sende ham en PM :D

Takk for tipset :thumbup: Hvis ikke ligger det alltids igjen noen på selvvask-stasjonene som folk glemmer av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kan du fort spare noen kroner ja. De der de selger på bensinstasjonene er så sykt overpriset også.

Hadde ikke tenkt å kjøpe noen jeg. Mange som legger igjen godt brukte svamper på gulvet, og det blir rent med de også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker holdningen din her altså, alt for mange som bruker flere hundre kroner på vasketing, ser ikke poenget med det.

Endret av iDuddits
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker holdningen din her altså, alt for mange som bruker flere hundre kroner på vasketing, ser ikke poenget med det.

Kan jo sende min til deg etter jeg har brukt den? (Så slipper du å kjøpe ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg var for å hente min igår, men glemte den.. Nå har jeg ikke bil lenger heller så den går videre til nestemann i køen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo sende min til deg etter jeg har brukt den? (Så slipper du å kjøpe ny)

KAN DU? Hadde jeg virkelig satt pris på om du tok deg bryet til det altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAN DU? Hadde jeg virkelig satt pris på om du tok deg bryet til det altså :)

Ikke noe problem :thumbs: Hva om jeg slenger med noe gammelt polergarn også, da har du alt du trenger. Bare gni inn bilen med Zalo og polergarn før du vasker med en grovs svamp, så kommer all møkka lettere av.. Blankt blir det også B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem :thumbs: Hva om jeg slenger med noe gammelt polergarn også, da har du alt du trenger. Bare gni inn bilen med Zalo og polergarn før du vasker med en grovs svamp, så kommer all møkka lettere av.. Blankt blir det også B)

nei, jeg vil ikke trenge meg på her, og har vel noen gamle liggende i hyllene nede i kjellerboden jeg kan bruke. jeg bruker ofte heller bare diesel jeg. og tørker med med fillene som ligger ute i verkstedet. Vil påstå at den blir blankere enn da den var ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt merkelig at jeg foreløpig ikke har sett EN eneste sånn vår-guide til bilpleie hvor de nevner vaskevott med ett ord. Det er jo så utrolig enkelt og essensielt. Mange biler ville sett noen hakk penere ut om folk bare hadde kjøpt seg en vaskevott, og ikke kasta bort 10-20 kroner på svamp for hver vask.

(Eller, det er jo de som bruker svamper om og om igjen da) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...