Geir

Swissvax Leather Healer

Hei!

Jeg skrev mail til Swissvax Norge for ca et år siden ang Leather Healer med individuell farge. Pga en tabbe jeg gjorde med Outlook forsvant den mailen, og siden andre her inne kanskje lurer på det samme, så spør jeg her inne denne gangen;

Hvor stor må prøven fra egen bil være for at dere skal treffe blink med farge? Og har noen et triks for hvor denne prøven kan skjæres av uten at det synes for andre eller går utover sømmene i f.eks. seter? Jeg må innrømme at jeg sliter litt med å finne et sånt sted på setene i min bil :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta ut ett av setene, legg det i en konvolutt og send det :) Str på ett frimerke holder, det er ikke noe under stolen du kan ta av?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det holder med ca 1x1 cm - men om du har navnet på fargen så skal jeg sjekke om den ligger i arkivet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På mange biler er det noe ekstra skinn under baksetet, så bare å ta ut det. Eventuelt under førersetet...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta ut ett av setene, legg det i en konvolutt og send det :)

Hmmmmm..... :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmmm..... :blink:

De har jo ekstra store konvolutter på posten da B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta ut ett av setene, legg det i en konvolutt og send det :) Str på ett frimerke holder, det er ikke noe under stolen du kan ta av?

Japanerne er ikke så store av seg, og trenger ikke verdens største seter, men det får da være måte på ;)

Det holder med ca 1x1 cm - men om du har navnet på fargen så skal jeg sjekke om den ligger i arkivet :)

Navnet jeg har fått fra Lexus er "Frost Grey".

På mange biler er det noe ekstra skinn under baksetet, så bare å ta ut det. Eventuelt under førersetet...

Får prøve meg på denne - barbent eller i sokker selvfølgelig. Må jobbe fælt for å komme til fra baksetet ;)

Endret av Geir
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke opp jeg Geir!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått noe svar, Dag? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive