Gå til innhold

"Videotribute" Swissvax Insignis


East

Recommended Posts

Som jeg skrev i Insignistråden til Dag litt tidligere, ble jeg veldig inspirert til å lage en liten beadingfilm om Insignis. Vi har jo sikkert alle sett filmsnutten til Ole Gunnar fra i fjor som viser beadingegenskapene til Insignis.

Jeg lagde min egen lille vri på en "tribute" til denne sinnsyke voksen! Skulle gjerne hatt en krukke til av denne!!

http://www.youtube.com/watch?v=gkvDxpvkofw

  • DCN Poeng 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Nilsen

Likte tribute'n Christian! :) Fikk lyst til å legge et par lag sjæl. Så nå skal jeg legge et par lag på bilen jeg kanskje tar i helga.

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

 

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

 

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cotte78

Det blir nok ikke mindre etterspørsel etter Insignisen etter denne videoen. Håper på noen dager med fint og relativt varmt vær så jeg får testet den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge film! :) Syk vannskrekk, syk bil, syk voks. Gleder meg til å legge på noen vokslag på bilen! Har desverre ikke Insignis men har nok av andre brukbare foreløpig :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig :D

Knall video:) Kreds for den!

Rått!!!!! Frister meg mye å legge et lag eller to nå!!!!

Kjempefin video East :D:thumbup:

Snakk om Golf med vannskrekk.

Insiginis er noe av det beste som er oppfunnet :rolleyes:

Likte tribute'n Christian! :) Fikk lyst til å legge et par lag sjæl. Så nå skal jeg legge et par lag på bilen jeg kanskje tar i helga.

Herlig video!

Herlig video!

Herlig voks! :D

Niiice :) 

Nydelig default_wub.png

+cred

Meget bra video. (cred for den).

Hadde igrunnen tenkt å investere i en Blau-weiss, men etter å ha sett dette her ble jeg litt usikker :unsure:

Veldig VELDIG bra film mr East! Ikke noe spørsmål om det må lages flere!

Det blir nok ikke mindre etterspørsel etter Insignisen etter denne videoen. Håper på noen dager med fint og relativt varmt vær så jeg får testet den selv.

Konge film! :) Syk vannskrekk, syk bil, syk voks. Gleder meg til å legge på noen vokslag på bilen! Har desverre ikke Insignis men har nok av andre brukbare foreløpig :unsure:

Veldig kul film. :)

Sinnsykt bra film! Jeg har allerede kjørt 80% av bilen med M80 og er straks klar for M21, men vurderer nå å ta en wipedown og kjøre CFpro og legge Insignis, selv om bilen skal legges ut for salg med en gang jeg er ferdig :lol:

Tusen takk for alle de flotte tilbakemeldingene folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Helt utrolig kul film :D

Den var så bra at link er allerede sendt adm dir hos Swissvax :)

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig kul film :D

Den var så bra at link er allerede sendt adm dir hos Swissvax :)

Såpss! Det var saker :) Får håpe han ikke liker den så godt at de lanserer voksen worldwide da...

Ikke annet å si enn at denne var RÅ! Fikk jo slettes ikke lyst på Insignis nå.. Sukk.

Hehe, kjipt at det er tomt da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...