Gå til innhold

Kjøpe detailing utstyr i Tyskland?


Sondre

Recommended Posts

Nå ser det ut til at det blir Tysklandstur til sommern.

Skal nedover til Dresden i østlige Tyskalnd.

Noen her som har tips til hvor jeg bør stikke innom for å sjekke bilpleie utstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Er nok desverre svært dårlig med butikker som selger dette i Tyskland. Blir nok litt som her hjemme med tanke på at du finner det meste i nettbutikkene er jeg redd. Har en kompis som bodde der nede i 2 år og han fikk tilsendt stash fra Scandicshine for å få det han trengte. Det skal sies at han leitet langt om lenge, og lengre enn langt etter noen som solgte bilpleie utstyr. Kommersielt vil du finne noe fra Megs i butikker, men det begrenser seg til det.

Hadde fått deg en rundtur i Scholl factory så hadde du nok fått fylt opp bilen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har kikka en del på nettet da, men virker som at nettet har det beste utvalget ja.

familien til svogern bor jo der, så kanskje jeg kunne sendt det dit ja:) det kommmer jeg på nå hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

CW 1:100 og P21S er lett å oppdrive i Tyskland. ;) Fant et rikt utvalg i A1 på den eneste bilrekvesitakjeden jeg fant.

Jeg røsket med meg produkter for 150 euro og møtte i kassen for å bli fortalt at de ikke tok visa, kun "Geld card". :P

Tipset mitt er å ta ut kontanter hvis du skal handle bilpleie.

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...