Gå til innhold

Hall of "shame".(bilder)


Tyggern

Recommended Posts

Tyggern

Tenkte lage en artig liten tråd hvor vi kunne samle det "verste" av det vi ser rundt av misshandling....

Har sett masse rart, men ikke ofte en tar bilder av det. Men denne fra Svenske turen i dag klarte jeg ikke la være..

grom bilvask: så nesten ut som det var tørket vekk med papir.. bildet er ikke det beste men...

20032010204-2.jpg

Legg ut alt dere har sett og kommer til å se....

Husker å ha sett noe Porsche med noe sykt med "hollos" blandt annet også en BMW med noen grove kjørespor på taket....

Endret av Tyggern

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der man kaller søndager/helgedager (glemt og vaske en flekk) i motsatt betyding :lol:

Har ikke brukt rutevaske kosten og bøtta da? Ser det nesten daglig på den lokale stasjonen. Det værste er jo at det er nye alrighte biler de kjører og. Ikke en gammel haug av en vinter bil liksom. Har begynt og passe på og le og humre godt for meg selv når jeg går forbi og gjerne enda litt mere intenst om de ser meg, de tar jo kansje poenget til slutt. eller ikke.. :P

Endret av LLH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Tyggern

Lurer på hvem som er stolte av denne jobben.

Ser jo en del bra rundt men ikke alltid like lett å dra frem kamera........

post-1196-1273818094,54_thumb.jpg

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
challenger

En i nabolaget har hatt en nyere Golf hos bilpleiefirma....

golfIMG_5306.jpg

Svart og fin så lenge det bare er overskya :unsure:

  • DCN Poeng 1

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Mye psykt her :) vise en bil jeg polerte.ikke værste jeg har sett, men den er 2 år gammel :blink:

Før

020-5.jpg

3 timer senere ;)

026-5.jpg

Også min søsters rekord da.Trengte en polering den lakken ;)

026-5.jpg

Er vel ingen skrytetråd dette, så skal ta bilder av andres bilder en dag det er sol :)

Endret av hmsilset

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haakon O

Tror jeg bare legger inn bilder av bilen min her jeg, for den ser absolutt ikke ut :) Ikke så rart, etter ca 400 000km på en 10 år gammel bil uten noe pleie annet enn maskinvask og pensling av steinsprut med noe som må ha vært en malekost for husvegg eller noe. Kjøpte denne i vinter, og med et dobbelt armbrudd i høyra rett etter, og mekking på anlegg og diverse i tiden etter armen ble bra igjen, har det ikke blitt gjort noe mer enn enkel vask av denne. Og pr idag ser den slik ut:

10072010163.jpg

Panseret er forresten i aluminium på denne, så det hadde aldri begynt å ruste uansett hvor mange tusen steinsprut det er, så denne flikkingen skjønner jeg ikke :P Ikke i NÆRHETEN av rett farge heller.

10072010164.jpg

10072010165.jpg

10072010169.jpg

Rygget på et eller annet engang, fikset med sprayboks i feil farge:

10072010168.jpg

Dårlige bilder, men det er full i striper på langs og på høykant for sikkerhets skyld

10072010166.jpg

Så her er det retting og hellakkering det spares til, det eneste som ikke trenger rettes for bulker er framskjermene, panseret og bakluka. Men den har oksideringsskader (er også i aluminium)

Eller er det noen som vil ta på seg å få denne strøken? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg bare legger inn bilder av bilen min her jeg, for den ser absolutt ikke ut :) Ikke så rart, etter ca 400 000km på en 10 år gammel bil uten noe pleie annet enn maskinvask og pensling av steinsprut med noe som må ha vært en malekost for husvegg eller noe. Kjøpte denne i vinter, og med et dobbelt armbrudd i høyra rett etter, og mekking på anlegg og diverse i tiden etter armen ble bra igjen, har det ikke blitt gjort noe mer enn enkel vask av denne. Og pr idag ser den slik ut:

400 000km i en lupo? Det står det virkelig respekt av. 40 000 i året, dæven døtte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haakon O

Jepp! Nå er den gått 394 000, men bare 4000 siden jeg fikk den i desember, så den har blitt kjørt et stykke før det :) Var en svenske som hadde den som pendlebil, ukespendlet mellom oslo og stockholm i 8 år :o Så omtrent 350 000 av de er nok i femtegiret på motorvei, og derav "litt" steinsprut.. Teknisk er den veldig bra, og går på originalturboen fremdeles :) Fikser opp interiøret nå, trekker om alt og har flett nye recaro-stoler stående, satser på omlakkering i løpet av vinteren så den er pen til neste sesong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Tok dette bildet på jobben for en tid tilbake.

Er av en XC60 så ganske ny bil, dette er noe av det verste jeg har sett, men fikk ikke noe godt bilde av den.

Dette er på panseret men hele bilen var slik og enda verre en det syntes på bildet.....

tror nesten noen har brukt ullpaden til å "buffe" av med...

06072010226.jpg

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så lenge siden jeg fikk øynene opp for skikkelig bilpleie, men dette er vel den verste bilen jeg har sett til nå.

taket på en "rød" toyota carina

post-1226-056350100 1280353145_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er den første og siste røde bilen jeg tar i tror jeg. holdt på i over 20 timer, klokka 2 på natta skulle vi tørke av voksen, så da at bilen begynte å bli grå igjen noen plasser, ikke var det mer lakk å ta av heller så det måtte bare bli så det ble. var rimlig lei da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...