Gå til innhold

Raceunivers trackday 21.mai 2010


Tyggern

Recommended Posts

Tyggern

Dette er et treff hvor stort sett hele nordens råeste og dyreste biler samles.

Det er gratis å komme inn, men stort sett bare inviterte eller "godkjente" biler som får kjøre. ;)

Det er satt tak på 100kjørende biler for å få mest mulig kjøretid til de som er med.

Her er et utklipp fra hjemme siden deres:

Tanken er å tromme sammen Skandinavias fineste biler og ha det gøy. En hel dag på Rudskogen Motorsenter med banekjøring; - duften og synet av superbiler som gir gass. I år kan vi by på Koenigsegg CCXR, DTM bil, Porsche: Carrera GT/ 993 GT2/ 997 GT3 RSR, Nissan GT-R, Ford GT, Lamborghini LP640 og et knippe andre superbiler. Det vil bli filmet fra helikopter på området, og laget en dokumentar av dagen.

Dette er en unik mulighet til å få oppleve noe utenom det vanlige hva angår biler og kjøring.

Og kanskje det dukker opp noen andre kjente fjes og en samarbeidspartner til DCN der.

Det kan virke som at Swissvax kommer til å ha en egen stand på området. Etter hva jeg har "hørt" så er det bare noen formaliteter som gjenstår.

Der blir det vel litt demo og noen produkter å vise frem :D

link til hjemme siden. Noen her inne har jo biler som helt klart er kandidater til å være med på banen.

Der ligger også kontakt informasjon for de som skulle ønske det.

http://www.raceunivers.com/events/rudskogen-driving-experience

Noen filmklipp fra fjordårets treff..... og det blir ikke noe mindre i år :P

De arangerer også turer til blandt annet Nurburgring og spa osv...

Hvor folk kan være med å kjøre. Eller eventuelt stille med egne biler.

Noen som føler seg fristet????

Jeg skal garantert dit :D

Mer info: kommer sikkert om ikke lenge.

Endret av Tyggern

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... da får jeg det travelt med å ta Cayennen til kollegaen min... Jeg har lyst til å ta en tur - om ikke annet for å glane til øya spretter ut av hodet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ohhh, tipper jeg skal dra ræva mi dit gitt....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Truls kommer til å røyklegge hele banen og området rundt..

Med Prince eller Marlboro?????

Tror ikke det er noe annet sted i Norden som det samles så mange "grom" biler på et sted til samme tid..........

Jeg gleder meg vilt..... ;)

edit: damn Essiek slo meg...

Endret av Tyggern

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ja blir for å se ja, Evo skal ikke på noe bane den..... og det er lite røyk her om dagen, så andre får står for det som skal lages av røyk, Bernhard som er en gammel blitzer kan vel ett og annet om hvordan du tenner på bildekk etc fort og bra før "snuten" kommer...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Godt jeg og Alfaen fikk invitasjon for å komme :lol:

Hehe.. Er vel ikke til å stikke under en stein at Christer er glad i alfa....... og gamle Porscher.....

sitat raceunivers: Du trenger selvsagt ikke å eie en superbil for å være velkommen; genuin bilentusiasme og et kjøretøy med personlighet gir inngangspass hos oss.

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hmm, kanskje jeg skal få surra meg opp dit når det skjer.

Maks 15min å kjøre, så bør jo heeelt klart være mulig :P

-n

Endret av nope-mx5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommeliten

Skal ikke se bort ifra at det blir en tur der på meg også. Moro å få tittet på litt godbiler :)

Er greit å bo i nærheten av rudskogen. Ikke noe problem å få med seg litt godbiler på bane da nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

challenger

har plottet det inn i filofaxen så får jeg se om vær og føreforholdene (dagshumøret) spiller på lag. Foregår dette på dagtid eller etter arbeidstid og utover kvelden?

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

har plottet det inn i filofaxen så får jeg se om vær og føreforholdene (dagshumøret) spiller på lag. Foregår dette på dagtid eller etter arbeidstid og utover kvelden?

Det er primært på dagtid den fredagen. Kjøring er vel fra 1000-1600 mener jeg eller om det ble 1800...

Det offesiele programmet kommer vek snart..

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Tyggern

Det nærmer seg med storm skritt nå, litt under to uker igjen til det braker løs.

Har sett "start" listen og den er mild sagt imponerende.

Så vidt meg bekjent dukker det opp en velkjent samarbeidspartner av forumet her også, som sikkert skal vise frem litt produkter osv...

Jeg blir vel å virre rundt der og "lufte" meg samt vifte med litt flag..

Det er åpent for alle som vil komme å se...

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Sjekk denne bilen til min sjef?? ikke mange av den i norden..

sjekk http://www.procar.no/

Ikke mange av den i Europa......

Håper nå at dette råskinnet skal være klart til treffet......

porsche911993gt2silb19983.jpg?width=640&height=480

porsche911993gt2silb19981.jpg?width=640&height=480

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...