Gå til innhold

Noen har FOR mye penger..


LLH

Recommended Posts

Hvordan det idet hele tatt er mulig og glemme at man eier en RS200, 2stk E30 M3 EVO og en 190 EVO II er for meg uansett "litt" rart.. Men uansett, Resultatet er at en heldig jevel, som også tydeligvis har for mye penger :P Sitter med alle fire bilene med tilsammen mindre enn 200Miles på tellerene..

http://www.bmw-driver.net/forum/showthread.php?t=15029

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Og nå var Petter sur igjen.. Kjempa katta imot og klora opp "Snurre" idag el?

:)

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

ikke mistet hele biler men har sykt mye jålete deler i kjelleren som jeg glemmer... Mye som jeg setter på men taes av igjen når de selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

husker ikke hva jeg har til v70 bortsett fra 3-eiket sportsratt med airbag. Baklamper før 2005 type. Stoffmatter atacama. Bakfanger 2004 R. Rom under bagasjegulv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si at jeg er så veldig misunnelig.

Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å bruke disse bilene, siden det er km-standen som gjør dem så spesielle.

Da hadde heller pengene gått til en sport evo med noen km på telleren som jeg kunne brukt som den skal med god samvittighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ja det der hadde vært noe å finne det gitt..... Alt som har "evo" i navnet er verdt å samle på mener nå jeg ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det der hadde vært noe å finne det gitt..... Alt som har "evo" i navnet er verdt å samle på mener nå jeg ;)

Tull. Den eneste EVO`en som er verdt å samle på er Lancia Delta Integrale EVO ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Tull. Den eneste EVO`en som er verdt å samle på er Lancia Delta Integrale EVO ;)

Det er jo den enste EVOn du bare kan samle på, for de går jo aldri :)

De andre kan jo faktisk brukes også.... B)

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...