Dag/Swissvax

Mikrofibertilbud fra Swissvax

Som lovet så går vi ut med en liten mikrofiberkampanje :)

Kampanjen gjelder kun på www.swissvax.no og på Swissvax MicroPolish til (blå) og Swissvax MicroAbsorb (rosa) kluter - begge koster veil 139,- meget fine pg bra i kvaliteten! Den varer fra i dag til og med fredag 19 mars kl 21.00

Pakketilbud 1: 5 stk Micropolish og MicroAbsorb kluter - kombiansjon eller alle av en type: 600,- (veil 695,-)

Pakketilbud 2: 10 stk Micropolish og MicroAbsorb kluter - kombiansjon eller alle av en type: 1160,- (veil 1390,-)

Pakketilbud 3: 20 stk Micropolish og MicroAbsorb kluter - kombiansjon eller alle av en type: 2150,- ,- (veil 2780,-)

For å legge inn ordre på dette så har vi laget tre nye produkter under tilbehør - de heter enkelt og greit:

Pakketilbud Microfiber 1

Pakketilbud Microfiber 2

Pakketilbud Microfiber 3

Husk å legge til kommentar på hvordan dere ønsker fordelingen på klutene. Om det blir mye bestillinger så kan det bli noen få dagers ventetid. Kampanjen kan kombineres med andre kjøp hos oss.

Mvh Swissvax Norge

post-71-1268731824,97_thumb.jpg

post-71-1268731831,81.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du kort forklare forskjellen på disse to? Klarer ikke lese det ut fra info på hjemmesiden...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Relativt lik tekst det ja.. ska få endret - MEN; begge klutene er meget fine til å jobbe med og gir minimalt med swirls (ref.B&B Pole feks) - Hovedforskjellen er at den rosa metter noe bedre, mens den blå er mer i retning av en avslutningsklut. Det tror jeg oppsummerer ganske bra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den rosa kan altså brukes "lengre" da den trekker til seg mer produkt og kan holde på mer, mens den blå er finere og tettere slik at den ikke etterlater seg noe? Holder det med f.eks. en blå klut til fjerning av voks, eller bør det brukes flere (evnt først rosa, deretter en blå)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den blå er utrolig fin til finishen..........

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halvard, Du kan få kjenne på min om du vil :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øiii Tomas, ikke noe griseprat i kampanjetråden vår :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din gris!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, dere som tolker det som griseprat :P

Det var en helt uskyldig kommentar ;)

Tilbake til emnet :)

Var så heldig å fikk teste den blå MF´en men har ikke fått tid til å gjort det enda, bare tafset endel, og som en ser på bildet er den blå mye tettere i fibrene.

Om jeg ikke husker feil skal det være 30km med microfibertråder pr cm2

Er veldig spent på denne om den virkelig er ripefri på min relativt myke lakk, men får ikke testet dett før til helgen.

Endret av iDuddits
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

adios: hadde ikke behov for noe mer enn den blå når jeg buffet av petes/insignis på min, jeg skulle gjerne hatt flere, mange flere

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker 3 stk blå på bil når jeg fjerner voks, samt det går med 2 stk når jeg bruker QF etter endt herdetid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det allerede er nevnt men den blå kluten er vanvittig fin til siste finish!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden vi hyggelig nok scoorer så godt på dekkfornyertesten, så får de neste 5 som legger inn ordre på vår kampanjepakke 2 eller kampanjepakke 3, med en stk Swissvax Pneu Matt 250 ml uten kostnad :)

NB; Kampanjen går fram til i morgen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive