daniel

Mikropolish klut

Takker og bukker for mikropolishkluten, den var BRA! brukte den for første gang i går når jeg buffet av Insignis på panseret! Utrolig lett å jobbe med, herlig å holde i og så utrolig myk og fin. Den der trenger jeg en haug av!! Føltes bedre enn feks Sasquatch og div andre CG fluffers jeg har.

Tusen takk for denne!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var hyggelig å høre Daniel - takk for fin review :) Da er det sikkert positivt å høre at vi kommer med en liten kampanje på en pakke med Swissvax MicroPolish/Swissvax MicroAbsorb kluter denne uka ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ai ai der spørs det om ikke jeg må krype til dragen og be om kortet :)

jeg og Jørgen stod og så på at Insignis tørket, fant frem den lille sorte posen og Jørgen sier; Daniel, vil du ha denne æren? det var herlig, den imponerte på alle måter!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra- jeg skal få kjørt denne kluten til helga, da skal Versoen få kjørt seg skikkelig. Og den er det myk lakk på altså. Består den testen der så håper jeg at Dag leverer denne i 20-pakker...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestod hos meg ihvertfall, det negative der er at washmitten lager vaskeriper...... og da er bilen så ren den kan bli før washmitt brukes.... skandalelakk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, micropolish blå bestod testen med glans på Toyotaen. Mail avsendt, og så fort Finansministeren ikke vet bedre så skal det bestilles en del fler ja

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive