Gå til innhold

Vinner av Norges mest møkkete bil


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

gomega

:thumbup:

og grunnen er disse bildene her:

post-3-1267698724,76_thumb.jpg

post-3-1267698740,37_thumb.jpg

Så bare å gratulere med premien fra Autobahn Bilpleie, og nok en gang takk til Arnfinn for sponsing av premien som er følgende vaskesaker:

Grit Guard innlegg til bøtte

Tardis 5 liter

Smart Wheels 5 liter

Easirider vaskehanske

Micropak waffle weave 24" x 36"

Poorboys Super Slick & Suds

Så gomega, da er det ingen grunn til å ha så møkkete bil lenger, så kom deg ut og vask og post opp resultatet av det også ;)

(gomega vant med 4 stemmer, 2 plass var delt mellom ØrjanA og Erik W med 3 stemmer hver, så det var jevnt ja, tot 21 stemmer kom inn, takker alle som var med også for deltagelsen og mener opptil flere av dere bør ut å vaske asap... skamme seg.. :lol: )

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

tateretattaaaaaaaa.....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer gomega!

Og jauda - versoen ser ikke slik ut lenge altså - ikke grevlingen heller for den saks skyld. Men er litt flaut når store voksne mannen nesten griner på vei innover til jobb etter en kveldsvask dagen før og jeg formelig kjenner hvordan salt-f-skapen bare legger seg over hele bilen....

og flott av arnfinn å sponse dette :) Ser fram til flere "konkurranser" utover våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Haha takk for det folkens :P Vet ikke helt om jeg kan være stolt av å inneha tittelen for norges mest møkkete bil da men :P

Uansett, bilen ser ikke slik ut nå da, men slik: :)

IMG_0030.jpg

Kommer nok til å se slik ut en stund til fremover også, men lover å knipse bilder og lage en review når jeg kommer tilbake fra utlandet, for da skal det vaskes :)

Og selvfølgelig, takk til Arnfinn for sponsing av konkurransen :)

Endret av gomega
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØrjanA

Grattis Gomega :D

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak


Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stein86

Gratulerer med den mest møkkete av de reneste bilene i Norge...   ;) 

Dersom du ikke har smart wheels fra før så kan du glede deg til å ta denne i bruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Gratulerer med førsteplass, du er tydeligvis den største selvpineren av oss alle her inne. Og etter så mye tortur som det må ha vært å se bilen sin slik, mener eg at premien er velfortjent :)

Og selvfølgelig, Takk til Arnfinn som har stilt med premie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med seieren:)

Har en bil stående ute her som ikke er vasket siden jul.. :blush: men da jeg skulle ta bilder var kamera tomt for strøm og ingen lader var å finne.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...