Gå til innhold

Bilpleieforumet - ny adresse ?


Ståle

Recommended Posts

Hei

Noen som vet hva som har skjedd med det andre nettstedet for bilpleie ? :huh:

Tenkte jeg skulle innom der også for å se etter news, men får bare beskjed om at domenet er suspendert

- Har de flytta til en annen adresse ?

mvh

Ståle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hei .

Føler jeg må komme med et svar her, Bilpleieforumet.com ble lagt ned pga interne konflikter og for liten trafikk generelt etter som trafikken dalte valgte vi å legge ned hele greia det er sånn det er med et forum ;) bilpleie norge er ikke stort nok for 2 forum men vi er jo heldige som har dcn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei .

Føler jeg må komme med et svar her, Bilpleieforumet.com ble lagt ned pga interne konflikter og for liten trafikk generelt etter som trafikken dalte valgte vi å legge ned hele greia det er sånn det er med et forum ;)bilpleie norge er ikke stort nok for 2 forum men vi er jo heldige som har dcn :)

x2 på den. Følte også at jeg leste mye av det samme hele tiden pga jeg stakk trynet innom begge foruma ved jevne mellomrom. Men måtte jo lese begge steder. Alltid noe nytt man lærer B) For min del var det nok å holde følge på dette forumet. Når aktiviteten på forumet her er normal, er det nok å henge fingra i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei .

Føler jeg må komme med et svar her, Bilpleieforumet.com ble lagt ned pga interne konflikter og for liten trafikk generelt etter som trafikken dalte valgte vi å legge ned hele greia det er sånn det er med et forum ;) bilpleie norge er ikke stort nok for 2 forum men vi er jo heldige som har dcn :)

Blir jo litt rart å skylde på at bilpleienorge ikke er stort nok for 2 forum når BPF var "lukket" og krevde i tillegg søknad m/godkjenning for å bli medlem, vi var ikke akkurat mange aktive medlemmer der inne da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Var vel heller det som var problemet, med engang de åpnet forumet for alle så gikk de helt på tvers av forumets intensjon som jeg var med å bygge opp. Dette gjorde de riktignok etter at jeg trakk meg ut wink.gif

Og Norge er så absolutt stort nok for 2 bilpleieforum..

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legge du ut det siste innlegget ditt der B.? Er det for og gjøre deg selv til helt eller er det andre ting som ligger bak som feks. og svartmale andre medlemmer her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Langt derifra, men for å opplyse litt om hva som var greia med det opprinnelige forumet.

Og hvem har jeg svartmalt? Har jeg nevnt noe navn i innlegget mitt? Men du føler deg tydeligvis truffet, så ett eller annet må du jo tydeligvis ha på hjertet.

At jeg ikke likte opplegget rundt det enkelte drev med der inne er vel ingen hemmelighet siden jeg trakk meg ut, og det er vel strengt tatt en annen enn meg som følte seg som en helt da jeg trakk meg ut laugh.gif

Jeg har mye som jeg kunne delt ut her, men det har jeg latt være sålangt ihvertfall..

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye som jeg kan si om deg og dine kommentarer fra bpf om ting her inne og ting som du gjorde B. men skal la det være.Jeg hever meg over det stadiet du er på.

Punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye som jeg kan si om deg og dine kommentarer fra bpf om ting her inne og ting som du gjorde B. men skal la det være.Jeg hever meg over det stadiet du er på.

Punktum.

Nivå ! - Hvilket nivå........?

Jeg har ikke noe med bilpleieforumet å gjøre, men jeg kan si såpass at da Bernhard og jeg braket sammen sist sommer så var vi menn nok til å skvære opp, rense lufta og i dag preiker vi skit, klør hverandre på ryggen, byttelåner underbukser og vi snakker også om å kjøpe oss hamster i lag.

Du derimot Arne, du sendte ut av deg noen av de mest nedrige,nedlatende, ufine og styggeste beskyldningene noe som helst norsk forum har sett.

- disse var stilet til meg, fordi jeg på en saklig måte prøvde å forklare - og beklage saken ståle vs bernhard fra mitt ståsted, og hvorfor det bar så galt avsted.

Deretter stakk du, og ble borte - ikke vet jeg hvor du har vært ......før du plutselig dukker opp igjen her inne og later som om "ingenting har skjedd"

Så mitt siste ord i denne debatten er at jeg synes du ihvertfall ikke bør havne utpå igjen, og selv om du langt på vei i forrige innlegg har truet - denne gangen Bernhard med gamle, og for oss her på DCN revnende likegyldige ting som hører det forhenværende BPF til...så ikke la deg friste - for den eneste som taper på dette er deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Bra skrevet Ståle!!!

Når man kutter kontakten helt med et forum på en dum måte så går det ikke komme tilbake og late som ingenting. De fleste husker det man leser.

Endret av Petter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...