Gå til innhold

Hva bruker du i Foamcannon'en din?


Hans Olav

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Har stilt samme spørsmålet flere ganger selv her og har til nå funnet ut at det stort sett blir brukt slumpemetoden :P

Bruker iallefall:

CG - Maxi Suds II

CG - CitrusWash n´Gloss

ValetPro - SnowFoam

ValetPro - Orange PreWash

Som jeg kommer på i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

salo, salmiakk og en skvett lampeolje :lol:

Du må ikke glemme turtle wax sin fargestift malt til pulver for automatisk fylling av steinsprutskader :P

fra spøk til revolver, CG maxi suds II, CG Citrus Wash & Gloss, CG Grime reaper, og ellers hva annet eg har av såpe, hva eg blander kommer an på hvor skitten bilen er. På skitten bil funker Citrus Wash&Gloss sammen med Grime reaper gull ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke glemme turtle wax sin fargestift malt til pulver for automatisk fylling av steinsprutskader :P

fra spøk til revolver, CG maxi suds II, CG Citrus Wash & Gloss, CG Grime reaper, og ellers hva annet eg har av såpe, hva eg blander kommer an på hvor skitten bilen er. På skitten bil funker Citrus Wash&Gloss sammen med Grime reaper gull ;)

pokker da Lex, du vet jo at det der er akkurat det som står på hyllen min.... må du herme?

edit: ang tw fargestift så trodde jeg vi var enige om å holde noe for oss selv her

Endret av daniel

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker egentlig veldig mye forskjellig i foamcannon, alt etter dagsformen og hva jeg har tilgjengelig. Har ValetPro sin snowfoam (ikke altfor impoert), BH Autofoa, har jeg så vidt prøvd men kommer nok til å bli brukt en del. Hender jeg blander inn MG Super Degreaser i skummet, for å få brukt den opp også, samt litt CG Grime Reaper også av og til.

Av såper går det som regel i DG #901, Optimum Car Wash eller CG CW&G.

Blir gjerne tatt litt av mye forskjellig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...