Gå til innhold

Hvilke hobbyer har dere?


hmsilset

Recommended Posts

Tja hovedhobbyen er jo bil generelt. Alltid likt å styre med biler.

Ellers så kjører jeg Radiostyrt bil på hobbybasis hjemme. Har vel en 3-4 stykker tror jeg.

Har også en Yamaha 660 Raptor ATV som jeg crosser rundt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedsaklig bil.

Jeg liker å skru og oppgradere bil. Det er noe eget med å sitte på nettet å lese om forskjellige deler, velge utifra ønsker og lommebok, finne det billigste stedet å bestille, montere på bilen og merke forskjellen.

Det er desverre ingen baner i nærheten her, men jeg prøver å komme meg en tur på Nürburgring hver sommer.

Bilen skal selvfølgelig se bra ut også, så derfor kommer detailing innunder bilhobbyen.

Ellers ser jeg for meg at foto kan bli en hobby. Jeg leker litt med speilreflex iblandt, men har ikke eget utstyr enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Hovedsaklig bil.

Jeg liker å skru og oppgradere bil. Det er noe eget med å sitte på nettet å lese om forskjellige deler, velge utifra ønsker og lommebok, finne det billigste stedet å bestille, montere på bilen og merke forskjellen.

Det er desverre ingen baner i nærheten her, men jeg prøver å komme meg en tur på Nürburgring hver sommer.

Bilen skal selvfølgelig se bra ut også, så derfor kommer detailing innunder bilhobbyen.

Ellers ser jeg for meg at foto kan bli en hobby. Jeg leker litt med speilreflex iblandt, men har ikke eget utstyr enda.

Er det 325 du har?? Du har ACR bare 20 timer unna også da, men Nurburgring er sikkert like nærme :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garrett_T4

LOL, du glemte hekling.. Har hørt at du hekler badeshortsen din selv laugh.gif

Haha, du såg muligheten til å få lært deg noen triks nå?

Nånei, det har seg slik at jeg har utdannelse som kokk, så jeg tilbringer nok litt tid på kjøkkenet:P

Liker å snekkre da, så det var også under hus&hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store interessen er bil, og da helst 4x4. Ellers dreier det seg om klatring, Rc helikopter og 17 stk tarantella.

n1452005100_30119434_1917.jpg

2579_1100569881758_1452005100_30282953_663602_n.jpg

4392_1151379031955_1452005100_30392593_5600136_n.jpg

29287_1470282244336_1452005100_31243383_115369_n.jpg

29287_1470282324338_1452005100_31243384_4281559_n.jpg

31234_1429054453667_1452005100_31141300_5615249_n.jpg

Endret av TotenJeep
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bruker jeg tid på, funker ikke spesielt bra sammen med kids, bil og detailing...

_MG_4951kopi1.jpg

og dette da selvsagt...

internet_1.jpg

Glemte at jeg bruker endel tid på dette også..

Eos%2050d%20&%2017-55.jpg

Endret av East
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hobbyer ja..

Det har blitt litt av hvert etter som tiden har gått.. ;) Har drevet mye med fiske, siden jeg var omtrentlig 8år. Da fikk jeg min første torsk, begynte med flubinding i en alder av 10 år og dette eskalerte til casting. Casting er en noe "sær" sport for oss med lidenskap for fiske. Man konkurer innenfor forskjellige grener og får poeng etter resultater. Jeg hadde min storhetstid på landslaget for Norge, men ettersom dette tok veldig mye tid valgte jeg å avslutte karieren. Fluefiske/fluebinding er en hobby som jeg aldri kommer til å slutte med. Men det er rart med det, når man fisker så har man en tendens til å ta med seg speilrefleksen på tur. Så foto er også en av mine hobbyer.

Når vinteren er på sitt kaldeste så tilbringer jeg myye tid foran dataen (og bindestikka). Har også deltatt på diverse lan osv oppigjennom ;) Er generelt opptatt av dingser.. Det blir også litt snekring på fritiden, holder jo som sagt på med ett garasje prosjekt. Som alle andre gutter så blir det mye innkjøp av verktøy, og ting man generelt ikke har bruk for..;)

Oooops, glemte visst hifi.. Det har også blitt en tendens at jeg ofte er inne å kikker på avforum, leser litt og drømmer om det ultimate hifi oppsettet. Det har blitt mye forskjellig forsterkere, så vel som høytalere. Men har roet meg betraktelig på denne fronten..

Ja, så var det detailing da.. Blir litt av det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Dette bruker jeg tid på, funker ikke spesielt bra sammen med kids, bil og detailing...

_MG_4951kopi1.jpg

Så hobby'n din er å stå rart og holde en stang bak hodet? Jaja, hver sin lyst B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av hobbyene mine har blitt forsømt etter at jeg startet godkjemi.com, men..

Er tidligere snekker, lydtekniker og rammemaker, og disse er vel som hobbyer å regne nå.

Trakterer en god del musikkinstrumenter sånn noenlunde, er vel best på gitar & synth, men mye er glemt de siste åra :P

Ellers er jeg elektronikk- & datainteressert, musikk- og lydinteressert. Skrur litt selv (på både skruer og knotter) mens musikk har jeg ikke lagd på årtider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Brynjar

Får vel klaske opp noen hobbyer jeg også da..

Klasker jo golf jeg også og har nok vært en ganske habil spiller en gang i tiden:

IMG_0373.jpg

Her fra en "Eagle" i Thailand (jada Bernhard, de er så små):

P1010353.jpg

Vannski uten ski, dvs barfot:

IMG_1036.jpg

Scooba-doo!:

IMG_1124.jpg

Jakt må også til:

DSC_0563.jpg

Fangsten etter et par dagers tur i september 09:

DSC_0594.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Nå ble plutselig livet midt veldig kjedelig føler jeg..

Det heter å "puffe" golf og i tennis klasker man.. Den dagen jeg har tid skal jeg begynne med golf, det ser sabla gøy ut, samt at det er ingen irriterende dommer der som alltid har feil :)

Øy, det er du som er ungkar og bor i en stor leilighet med en diger lås på den ene døra hvor det forøvrig kommer merkelige lyder fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 325 du har?? Du har ACR bare 20 timer unna også da, men Nurburgring er sikkert like nærme :)

325 som er godkjent ombygd til Hartge H27. (2,7 liter 205hk)

Jeg bruker 24 timer til ringen, så det er mer aktuelt. ;)

Når bilen blir kjørbar igjen, skal jeg melde meg inn i bmwccn igjen og prøve å få tatt meg noen turer over fjellet på banekjøring i regi av klubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...