j-j-jimmy

Frakt fra Kina

Surfet litt rundt på ebay for å lete etter ipod-ladekabel til madamen, og fant en fyr i hong kong som selger sånne for $0.99, inklusive frakt.. Altså rett rundt 5 kroner. Begynte å tenke på, en ting er jo at selve varen er latterlig billig.. Men hvordan kan det ha seg at frakt er inkludert? Brevfrakt koster jo ikke så mye, men.. Hvem tar Posten Norge betaling av?? Kanskje det er noen med mer innsikt i dette enn meg her som kan forklare litt :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut Dealextreme, latterlig billige I-pod kabler, og de er inkl frakt :)

http://www.dealextreme.com/

De har også mye annet kult (les: Totalt bortkastet:P) også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut Dealextreme, latterlig billige I-pod kabler, og de er inkl frakt :)

http://www.dealextreme.com/

De har også mye annet kult (les: Totalt bortkastet:P) også :)

Gaaaaah, det var en side jeg IKKE trengte :P Verste er at de tar PayPal og.. hehe.. Mye kult, og som du sier, totalt bortkastet, men det er jo halve moroa :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surfet litt rundt på ebay for å lete etter ipod-ladekabel til madamen, og fant en fyr i hong kong som selger sånne for $0.99, inklusive frakt.. Altså rett rundt 5 kroner. Begynte å tenke på, en ting er jo at selve varen er latterlig billig.. Men hvordan kan det ha seg at frakt er inkludert? Brevfrakt koster jo ikke så mye, men.. Hvem tar Posten Norge betaling av?? Kanskje det er noen med mer innsikt i dette enn meg her som kan forklare litt :blink:

Skjønner heller ikke helt hvordan dette fungerer, men har selv handlet ganske mye fra Hong Kong på Ebay til latterlige fraktpriser. Kjøpte nylig en usb-kabel til kameraet mitt for ca 30kr inkludert frakt fra Hong Kong, og ett akvrietermometer for ca 10 kr inkl frakt. Og merkelig nok går det ofte fortere å sende fra Hong Kong enn det gjør fra England

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gaaaaah, det var en side jeg IKKE trengte :P Verste er at de tar PayPal og.. hehe.. Mye kult, og som du sier, totalt bortkastet, men det er jo halve moroa :lol:

Haha, for å si det sånn, så blir nok paypal`en din å svi seg litt nå i nærmeste framtid. Det gjorde min :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte en girkule til bilen på ebay fra kina, delen kosta $0.99 men inkl. frakt kom det på 150kr NOK.. Lurer på om dette er fake eller om det virkelig går ann og selge så billige deler? Regninga ble trekt fra konto i går, så får vel vente 1-2 uker og se om det dukker opp en girkule :)

Endret av S-Stian
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive