Gå til innhold

Passat Med Stygg, Stygg Lakk...


kris1986

Recommended Posts

kris1986

Har vært litt snakk om tyskerlakk med bruk av meguiars.. Tenke jeg kunne bidra litt med å fjerne litt nøling når det gjelder det temaet.. Bilen er en 99 Passat highline, sort, med automat diesel og en nydelig "exclusive "interiørpakke.. Bilen kan omtrent umulig vært polert før (værste ever for meg). Lakken på denne bilen er jo, som "alle" vet hard, så jeg gikk til med Mirror Glaze 85 (to runder), 9 (en runde) og LSP, den nydelige 21 2.0

Første gang med ull på hardlakk for meg, og det var en skikkelig god opplevelse :) ble ikke varmt, men jeg turte ikke å presse maskinen da, i tilfelle - rottefelle lakkskading! Hitachi' en skuffet ikke idag heller :)

Oransj Lake Contry mot Hitachi Ull? HITACHI ULL! synes den virka mye mer stabil.. ikke hakking o.l Her er bildene hvertfall :) Gi gjerne en tilbakemelding :) (FØR OG ETTER ANNENHVERGANG)

P5270006.jpg

P5270007.jpg

P5270011.jpg

P5270012.jpg

P5270016.jpg

P5270015.jpg

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Så bra ut det....

Ja ull er bra saker det bare det benyttes med "noe" forsiktighetsregler...

Aå ut som det tok det meste hos deg da...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Jupp! Så på bilen i sola nå, og 95% av alt gikk vekk.. Hadde jeg lagt mer press på, hadde alt vært vekk.. tørte ikke å legge "maks" press siden jeg ikke hadde prøvd 85 og ull sammen før.. men ja, det funka BRA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Takker... Jeg og en kompis henta skylinen hans for noen timer siden, og da snakka jeg med han om polering.. Skal legge ut noen biler av ett slipt felt han polerte over.. 800 papir og solo1 kit (ullpute med burgunder i) og MG86. Han haddde prøvd mye forskjellig, men han gikk alltid tilbake til megs.. 105 var vist helt rått sa han :)

Jupp, får det til bra nå :) hiver ut en post til av en ripe jeg fjernet istad.. 85 og ull tar godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...