Gå til innhold

CG 5050 Voks


Murcielago

Recommended Posts

Noen som har prøvd 5050 fra CG? Hvordan er denne sammenlignet med Victoria eller andre i den prisklassen?

Tenker da på:

- Hvordan den er å arbeide med

- Hvordan dybde den gir

- Sheeting

La Victoria Mayhem på en Bimmer, som hadde fått to lag med MG NXT 2.0, sist helg. Ble bra, men har lite å sammenligne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne voksen, og denne er rett og slett en drøm å jobbe med, Går på og av som ingenting.

Dybden er slik som andre vokser i den prisklassen, ikke noe extraordinært på denne kontra andre.

Sheetingen er bra, også beader det veldig bra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Har også denne og er veldig fornøyd med den. Har ikke testet Victoria så kan ikke si hvordan de er i forhold til hverandre, men synes i alle fall 5050 er veldig pen. Lett å påføre, ekstremt lett å fjerne, og lakken blir veldig blank med den. Forholdsvis bra holdbarhet, og lakken sheater og beader vannet veldig bra! Jeg er i alle fall meget godt fornøyd med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget god å jobbe med. Helt grei sheeting og beading, men litt mindre enn SV Samurai etter min erfaring. Gir bra glans og varer lenger enn jeg trudde ;) Trur en fugl har visket meg i øret at denne passer ekstra godt på mørk lakk.

Endret av hanso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne på bilen i vinter, sort metallic. synes den gir en veldig bra dybde og wetlook,

beader og sheeter meget bra, er veldig enkel og jobbe med,

og har en veldig hyggelig pris.

Her får du mye og bra voks for pengene!

Jeg bruker også Instawax+ for og holde den vedlike gjennom vinteren, la den i begynnelsen av Nov. og den henger forsatt med

(har ikke brukt Instawax på panseret for og sammenlikne)

Litt undervudert voks dette tror jeg!

Kan anbefales på det varmeste :)

Endret av common
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...