Gå til innhold

Vis blogg ?


East

Recommended Posts

Akkarbelling

Klarer ikke å få øye på den "vis blogg" knappen. Er den forbeholdt vip-medlemmer? Blir uansett å investere i vip-medlemskap i den nærmeste fremtid.

2019 Volvo V90 T8 Inscription

2013 Volvo V70 D2 R-Design Rebel Blue

2014 Volvo V40 D2 Cross Country

2010 Volvo V70 D2 Summum

2007 Volvo C30 R-Design

1995 Volvo 850

1995 Volvo 850 GL

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å få øye på den "vis blogg" knappen. Er den forbeholdt vip-medlemmer? Blir uansett å investere i vip-medlemskap i den nærmeste fremtid.

vet ikke, ser at den ikke er synlig i denne tråden. Sjekk noen andre. Sikkert ikke så rart hvis det er noe det jobbes med nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

knakande bra Dennis :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Admins

Har prøvd lese blogg på 3 PCer men er desverre ikke så lett....

Det så ikke helt rett ut nei :P Truls nevnte han også hadde samme problem som deg. Men ingen av maskinene jeg har prøvd kommer opp slik :S Men skal se nærmere på hva det kan være.

Noe du kan prøve er å slette temp internett filer og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Bedre å lage en blogg selv...

Morsomt, enkelt og helt gratis. Det eneste man betaler er evt. for domenenavnet og webhotell. Men dette er heller ikke nødvendig.

Her er min blogg:

www.bjerknez.no

Min firmaside:

www.firmatjenester.no

Begge er bygget på Wordpress, noe som er helt gratis å bruke.

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Blogg funksjonen på forumet er ikke ment som noe erstatning av en fullverdig blogg.

Det er en enkel blogg funksjon som er et ekstra tillegg til VIP medlemmene her. Bloggen er en integrert del av forumet hvor man kan legge eksisterende emner som blogg oppføringer, lage private blogger, samarbeide med andre medlemmer osv. Og er heller ikke ment som en blogg tjeneste hvor man kan blogge om alt som skjer i livet.

Her er det begrenset til bilpleie og relevant innhold til DCN. Planen var at det på sikt skulle erstatte bilpleieloggen som er idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...