Gå til innhold

HHA's 2010 Ford Fiesta Sport 3-dørs


HHA

Recommended Posts

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • HHA

    26

  • bjorolsen

    6

  • Petter

    5

  • daniel

    4

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Foresten vet du om ford selger di innstegs listene løst???? Og om di kanskje kunne passet i min mk6

Her ser det ut som de selger innstegslistene som HHA har, om de passer i MK6 aner jeg ikke. Dere får finne frem tommestokken og måle.

Fin bil, ville vært kjekt med en sånn eller kanskje den nye Ka som matpakkebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si Fiesta har blitt sprekere enn det de var på 80tallet! Hehe!

Denne var faktisk tålig grom! :D Går den diesel motoren bra el?

Går greit nok den :rolleyes: Nå har jeg kjørt mye Mondeo TDCi da, så er litt bortskjemt på nm'era sånn sett. Men er fornøyd jeg. Deilig med litt bunndrag.

En ting.. Står ikke noe om 205/40 R17 i vognkortet.. Det skal gjøre det når bilen leveres med det "orginalt"? Det var jo et valg jeg kunne velge når jeg bestilte bilen. Valgte såklart det største, og da forventer jeg at det skal stå i vognkort også. hehe Høre med ford til mandag..

Endret av HHA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si Fiesta har blitt sprekere enn det de var på 80tallet! Hehe!

Denne var faktisk tålig grom! :D Går den diesel motoren bra el?

80 talls kan være sprek dei å...

gratulere med sikkelig bil HHA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Grattis med nybil :)

Setter 100 kr på at de skiltholderne der ikke blir gjort skam på når de står på den bilen :lol:

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var tiden inne for å vaske bilen for første gang..! Vi begynner på begynnelsen og slutter på slutten, eller? 6 dager på norske innsausa veier :(

DSC024533.jpg

Ser ut som fargeforskjell på bakfanger og resten av bilen. Det stemmer ikke, blitz som *føkker* litt med bildet. hehe

DSC02455.jpg

Brei rumpe = samler seg litt dritt

DSC02458.jpg

Oppvarmet lokale med varmtvanns høytrykkspyler, egen sprøytepistol med såpe, hageslange og trykkluft. Vet ikke hvor av og på knappen på sistnevnte er men.. Vil hvertfall ha en slik en i garasjen hjemme!

DSC02459.jpg

Tatt på prickbort på nedre paneler, sausa på med 78,6liter med såpe, spylt grundig av 2 ganger, og påbegynt vask. 2 bøtter, en gritguard, blanding av Sonax Glansshampoooo og Meguiars NTX såpe. Funker gull hver gang. Bilen ble jo ganske ren bare ved å spyle av pga voksen som sitter på. Brukte ikke felgbørster denne gangen. Swissvax Autobahn gjorde jobben for å si det sånn!

DSC02461.jpg

Fatter'n skulle bare "sjekke noe ute".. -14 grader ute. Varmt inne + varmt vann fra høytrykkspyler. Resultat:

DSC02469.jpg

(Ja jeg måtte skru på lysene for å se hvordan det ble, hehe)

DSC02472_2.jpg

DSC02474.jpg

DSC02475.jpg

DSC02477.jpg

Endret av HHA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

rent og pent igjen :)

Skjedde det samme med meg i dag også i vaskehallen når dåra i nabobåsen ble åpnet, så ikke noe der inne i 5 minutter :lol:

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Blir nok å fjerne begge :) Å beholde fiesta merket blir jo som å kjøre en "orginal" bensin :P hehe

Fiskesnøre, varmluft og citrusrens. Noe mer man trenger? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...