Gå til innhold

Espen's E10!


Espen-s

Recommended Posts

Heisann Folkens!

Jeg er ganske så fersk her på forumet, men er blitt veldig opphengt i glans & shine av bil ! Viktigere for meg med blank bil en motorkraft for å si det rett ut :)

Har for øyeblikket en Toyota Corolla E10, 1997 modell.

Blir veldig gla for tips og hint jeg kan få.

Har noen få bilder fra i fjord. Satser litt mere på blankere bil i år! :)

254.jpg

189.JPG

033.JPG

182.JPG

PhotoShot09.png

CopurightEspen09.png

10623_100514363301878_100000299443187_10098_5139681_n.jpg

10623_100535146633133_100000299443187_10641_2269748_n.jpg

10623_100535156633132_100000299443187_10644_6408783_n.jpg

10623_100535163299798_100000299443187_10646_4394303_n.jpg

-Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blank og fin slik vi liker det.

Vil anbefale deg en krukke Swissvax Glacier og en flaske cleaner fluid (Swissvax) om du ikke har det.Da garanterer jeg deg hakeslepp ;)

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har hørt mye bra om Swiss. Så trur jeg skal unde meg en god krukke med det ettervert :)

Har også hørt vedlig mye bra om Pinnacle eller åssen det skrives..

Du gjør ikke noe gale med den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut :) Må lære fra erfarte folk herfra har jeg funnet ut etter å ha lest i en del uker nå :)

Blir ett skikkelig innkjøp nå til våren, for snøen må forsvinne først! Men akuratt nå som det omtrent er snøstorm ser det dårlig ut.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Veldig fin Corolla :) Synes den var veldig blank jeg, men en rå voks,maskinpolering eller begge deler vil nok gi deg hakeslepp ja :) Om du tar deg en tur hit i vår, kan vi ta hele bilen på ei lita helg ;) kan få ts-ogn rabatt på 50%,hehe.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke værst at du har fått med bilen min også der ;P skal bli moro å se resultater til våren :) Detailing for life :D

Bilen din er jo så råblank vettu, så klarte ikke la vær :)

Ja gleder meg som en liten unge! :)

Fin bil espen...snakkes imorgen :)

Takker takker :)

Jepp, Gleder meg til å få prøve nye produkter!

veldig fin bil :)

likte stuket veldig godt.

Senk & Detaling , så er det bra :D

Veldig fin Corolla :) Synes den var veldig blank jeg, men en rå voks,maskinpolering eller begge deler vil nok gi deg hakeslepp ja :) Om du tar deg en tur hit i vår, kan vi ta hele bilen på ei lita helg ;) kan få ts-ogn rabatt på 50%,hehe.

Ja, må få en ordentlig Maskin polering :)

skal nok ikke se bort ifra at jeg tar turen :) alltid morro å snakke med folk med erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Ingen ting er for langt vettu :) Bare det er Vår/sommer, Tørr asfalt , Sol og varmt i været er det bare morro :)

Man lærer noe nytt hele tia, det har jeg funnet ut :)

Har sett bilen din på TS-Ogn, vanvittig pen MR2 :)

Telemark er 7 timer herfra da,hehe.Men sant det.Er artig å kjøre på sommeren, og denne bruker nok ikke over 0,6 på mila heller :)

Takk for det! Er nok ikke så fin som bildene viser, men vil bli det når jeg har fått polert den B)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telemark er 7 timer herfra da,hehe.Men sant det.Er artig å kjøre på sommeren, og denne bruker nok ikke over 0,6 på mila heller :)

Takk for det! Er nok ikke så fin som bildene viser, men vil bli det når jeg har fått polert den B)

Det er langt, men asså, er det godt vær skader ikke en tur.

Skal du på Gatebil på Rudskogen i mai da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Akkurat i eu godkjennings tida(må ordne bremser og co2)+ mange poleringsoppdrag i helgene..Har forresten aldri vært på gatebiltreff,men har lyst :) Fått sett og prøvd de råeste bilene med skilt alikevel,hehe. Vært på tur med Hiace med 400hk v8.Tror ikke noe kan toppe det :D

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de penere corollaene jeg har sett dette :) Ser ganske bra ut i lakken. En god maskinpolering så får du glansen på topp igjen :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i eu godkjennings tida(må ordne bremser og co2)+ mange poleringsoppdrag i helgene..Har forresten aldri vært på gatebiltreff,men har lyst :) Fått sett og prøvd de råeste bilene med skilt alikevel,hehe. Vært på tur med Hiace med 400hk v8.Tror ikke noe kan toppe det :D

Uff, kom meg gjennom den perioden der i høst heldig vis :) Men sleit med å få Godkjent Coiloverene... hehe

Polerings oppdrag er det alltid mye av! Morro det :) Se forskjell på før og etter :)

Må ta en tur på gatebil til sommeren da vettu :)

400?:o Shit.. Kjører Turbodiselen til faren min av å til, å de er fader meg tunge ass!

En av de penere corollaene jeg har sett dette :) Ser ganske bra ut i lakken. En god maskinpolering så får du glansen på topp igjen :)

Er litt små skader på lakken som jeg får fiksa på til våren, men som du sier, så blir det en skikkelig maskin polering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

ja 400hk uten å ha stillt opp noe turbotrykk omtrent.Lexus motor og supra driverk :) Får prøve på treff uti juli isteden..Er ikke lett å få godkjent sånt altid.Biltilsynet er skeptisk til folk som vil ha trygge biler ;)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...