Gå til innhold

metro vac' N blo


lassings

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jeg aldri hørt om før :P hvor får en tak i den ? skal egentlig bare bruke blåse effekten siden jeg har en støvsuger. hater alt det vannet som ligger i dørkanter og lister osv !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nettopp å henta min Black Baron/Autobahn Vehicle Dryer.. Og kan ikke si noe annet enn at den er heeelt syk!

Kommer en vanvittig luftstrøm, som i tillegg er lunken, noe som gjør at vannet tørker lettere.. Jeg har ikke rukket å prøvd den på bilen enda, grunnet at vi har maaange minusgrader her nå.. Men jeg ser vanvittig frem til det, tror det fungerer kjempebra til formålet! :)

Lassings: Her er gruppekjøpstråden for Black Baron/Autobahn Vehicle Dryer

Endret av virtual

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet vac 'n blow tilsier vel at den både suger og blåser. Isåfall er den ikke direkte sammenlignbar med black baron.

Sant nok.

Men lassings sier jo at han kun trenger en kraftig blåser i innlegg 2, så Bernhard var spot on med anbefalingen av Black Baron/Autobahn Vehicle Dryer. B)

Har heller ikke fått testa min Autobahn Vehicle Dryer enda da, men den blåser i alle fall rent bord rundt om kring i leiligheten min når jeg fyrer den opp. :lol: -Sykt hvor mye luft den flytter.

Her er bilde av hva som kom med fra Autobahn:

IMG_0424.jpg

Var med 2stk endestykker av gummi, de andre som kan sees stående på bildet er av plast. (Mulig dem egentlig leveres sammen med en av støvsugerene fra samme produsent. Bare passe seg for å ikke touche lakken med dem, de av gummi er sikrere.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser bra ut ! liten og kompakt er den hvertfall. Tusen takk for bilde/tipsene :D gleder meg stort til den er i hus :) Åssen fungerer det med gruppekjøp evt betaling/henting ? jeg bor ca 10 min unna Autobahn bilpleie i porsgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser bra ut ! liten og kompakt er den hvertfall. Tusen takk for bilde/tipsene :D gleder meg stort til den er i hus :) Åssen fungerer det med gruppekjøp evt betaling/henting ? jeg bor ca 10 min unna Autobahn bilpleie i porsgrunn.

Høres ut som om du blir den første til å motta den av dem som er med i gruppekjøp 2, siden du sikkert kan avtale henting direkte! B)

-Send en PM til Hardstyler og spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Tar opp igjen en gammel tråd her.

Noen som har noen erfaringer med Metro Vac n Blow? Noen norske forhandlere som fører denne?

Alternativet blir å bestille fra f.eks. cleanyourcar.co.uk. Pris ferdig fraktet/fortollet/momset kommer på ca. 2500,- derifra.

Ser iallefall at Vac n Blow får mange gode tilbakemeldinger i USA og England.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...