Dag/Swissvax

Swissvax Norge på Facebook

45 innlegg i emnet

Jepp, da fant vi til slutt ut at vi skulle lage en liten interessegruppe for våre kunder og andre som syns vi har fine produkter :)

http://www.facebook.com/profile.php?v=info&ref=name&id=598711555#/group.php?gid=276365804834

Dette er ment å være et sted hvor dere kan diskutere, dele erfaringer, legge ut bilder og videoer av biler og jobber etc. Jo flere jo hyggeligere, be gjerne med noen dere vet har interesse for dette, selv om de kanskje ikke helt har kommet i gang.

Vi forsøker å få til en gruppe med mye forskjellige folk, men som har bilpleie som interesse hvor vi har en gjnnomgående hyggelig tone :)

Det er meningen at det skal komme litt aktiviteter, konkurranser o.l. etter hvert, men vi får se det litt an i forhold til hvordan det utvikler seg.

PS; Det er ikke noe "krav" at du må ha våre produkter i skapet, interessen for dette holder i massevis!

PS2; Det skal ikke være noe forum eller lignende! Kun en vanlig interessegruppe..

Meld dere inn om dere har lyst og god helg :)

mvh Dag/Swissvax

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det skal være en hyggelig tone der så skal jeg holde meg unna, men ett flott tiltak for å nå ut til den mer vanlige mannen i gata:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

signed up ;)

Endret av Arne
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

signed up ;)

x2 ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke veldig aktiv Facebook bruker men added deg jeg og. :)

Edit: Som sagt ingen stor bruker av det mediet. Når jeg fulgte linken din første gang kom jeg til din personlige profil, Dag. Neste gang jeg prøvde kom det opp Swissvax Norge. Du får bare slette dersom jeg gjorde noe feil. :lol:

Endret av gjohn
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette går vel rette veien ja. Skal vel snart ha en swissvax representant inn på stortinget også vel? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Signet up :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

signet inn jeg også, men er ikke noen aktiv bruker av fjesboka akkurat

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på den :):thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meldt inn jeg også.håper dere legger ut om nyheter og sånt der :) Ellers har sånne grupper for vane å bli glemt lenge.Men ikke for ofte, for da melder noen seg ut ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg også med i gruppa :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg også med i gruppa :)

X2

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Im in, men ikke storforbruker av fjesbok akkurat..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten så jeg vurderer å melde meg inn på facebook for dette, har vært motstander i flere år nå :P

Kjempeflott tiltak dette Dag, når ut til massene mye lettere og gjør proffprodukter mindre "skummelt" på en måte :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var til og med undertegnede innmeldt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig at så mange allerede har slengt seg med :) Jeg er absolutt første mann til å innrømme at jeg ikke er aktiv på fjesbokji selv, men dette blir liksom for en grunn - som dere sier over så når det litt bredere lag og mange kan få svar på spørsmål og ikke minst info fra folk som bruker produktene. Når det er sagt så skal jeg ha inn et par administratorer til å hjelpe meg litt her.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg slengt meg på lasset også og meldt meg inn :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten så jeg vurderer å melde meg inn på facebook for dette, har vært motstander i flere år nå :P

Kjempeflott tiltak dette Dag, når ut til massene mye lettere og gjør proffprodukter mindre "skummelt" på en måte :)

Så bra det finnes fler enn meg som ikke har facebook!! bra og høre! hehe

Men bra tiltak for de som har det,!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Eg er med

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive