Gå til innhold

Meguiar's Gold Class Versa-angle Body Duster


fiesta_xr2i

Recommended Posts

kris1986
duster

har kjøpt meg en sånn , men den støver VELDIG å legger igjen et rød-brunt lag på enden

noen som har peil ??????????

blir vel ikke mer støv av den enn det som er på bilen? :) det rød-brune laget er vel det den er impregnert med, så det går kansje vekk etterhvert? har ikke prøvd den jeg, men regner med at det er noe i den duren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

honnings88

Tenkte også å kjøpe meg en støv kost i denne pollen sesongen. Men så at Svisswax sin var billigere enn Meguiars og da er vel ikke valget vanskelig...

Noen som synes disse funker bra? Tenkte også å bruke dem til fjerning av poleringsstøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Vært fint å hatt det nå ja.. Fant noen billige på ebay, så tror jeg skal prøve å kjøpe en derfra, men er litt skeptisk på hvor bra det er... Det skal jo være trygt hvis bilen er ren, men at det er støv på den.. Så hva er best?

*Spyle godt over bilen og tørke den med en bra Microfiber-klut?

*Fjerne støv med en bodyduster etc.

http://cgi.ebay.co.uk/Meguiars-Versa-Angle...1QQcmdZViewItem

23,99 + 5,99 i frakt.. så det er jo ikke så himla dyrt (....this paraffin treated dust head.... det er sikkert det som er det røde greiene det var snakk om litt lengre opp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer veldig bra! men har opplevd på noen vokser at man får en slags "fetthinne" masse striper i voks laget der man drar over, men det skjer ikke på feks den forsegleren jeg har på nå :) veldig enkelt å bare dra over! Swissvax har også denne parafin voksen separat slik at man kan sette den inn igjen med den etter vask, min ligger å tørker nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok en kjapp test med kosten nå , å den støver mindre :D

Ja den kan støve litt i begynnelsen men hvis du fortsetter å koste binder dette støvet seg etterhvert til impregneringen. Har prøvd en del slike koster, og denne synes jeg definitivt er best. Dyr, men holder veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal jo selvsagt vaskes, men dette på mest mulig skånsom måte. Det følger sikkert instruksjoner med?

Etter vask må den vel også impregneres.

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...