Gå til innhold

Dekkvask - hvilket produkt?


East

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bernhard

    5

  • East

    4

  • Mighty

    3

  • hmsilset

    3

Mest aktive i dette emnet

  • 2 months later...
Stein86

Løfter denne tråden litt, jeg har tidligere sverget til grime reaper 1:5 eller surfex HD 1:8 men i helga brukte jeg Autosmart G101 1:5 og påførte den med skum-sprayhode og det bare tøt ut med dritt fra dekkene.

Har brukt denne tidligere, men aldri blitt imponert av den. Usikkert på om det er det nye sprayhodet eller at jeg blandet den sterkere enn vanlig, uansett så har jeg funnet mitt nye vidunderprodukt til vask inni dører, hjulbuer og dekk..

Er det ikke herlig med detailing der alle klarer å finne forskjellige produkter som virker bra for hver enkelt?

Tok desverre ingen bilder av dette, skal prøve å få gjort det neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez
Er det ikke herlig med detailing der alle klarer å finne forskjellige produkter som virker bra for hver enkelt?

Vi har vel litt forskjellige forhåpninger kanskje... for produktene vi prøver. Kanskje har vi også forskjellig fremgangsmåte og kanskje har nettopp du funnet det blandingsforholdet (enten ved flaks eller dyktighet) som funker knall på akkurat den møkka du hadde på dekkene der og da... ? Ikke vet jeg.

Personlig bruker jeg en dasj meg P21S Power Gel på dekksidene når jeg alikevel bruker den på felgene, og det funker gull hos meg vertfall...

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...