Gå til innhold

Prøveprodukter - Noe for forhandlerne?


Han5y

  

40 medlemmer har stemt

  1. 1.

    • Ja
      36
    • Nei
      0
    • Vet ikke
      4
    • Annet, skriv i tråd.
      0


Recommended Posts

Ble sittende å se på Detailingworld sin "Samples"-forumdel, da forhandlerne selger ut prøvepakninger av produkter. Feks hele 3m-serien i 250ml flasker. Selvfølgelig dyrere pr ml. enn 1-literne, men hadde vært ganske greit for alle forbrukerne å prøve noen småflasker, før man evt. hopper på å kjøper store flasker på 1 liter som koster veldig mye mer.

Samme gjelder voks, mange selges "Panel pots", rett og slett små krukker med voks for å teste på et par paneler. Slike ting er genialt. Bilpleie er dyrt, og det er fantastisk kjedelig å måtte kjøpe mye av en ting man hverken har prøvd, eller vet noe særlig om.

Tror nok at det er enklere for forbrukere å velge produkter deretter.

Feks. teste ut settet fra Menzerna, scholl, meg og 3m i 250ml, koster rundt like mye som 1 stk 3-sett i 1liter.

Alle har sine favoritter innen alt, noen like det ene, andre liker det andre, og dermed greit å finne ut hva man liker, og fortsette å bruke det.

Hva mener folket? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt problematikk rundt dette også, som erfart da jeg har kjørt noen pakketilbud med 250ml samples av 3M-serien...

Man har faktisk ikke lov til å ta seg betalt direkte for slike varer, med mindre de:

1. Er godkjent av produsent

2. Er merket og har etikett som på originalemballasje

Da blir det litt "styr" for oss mikro-leverandører å lage og få til dette i små kvanta.. (snakker for meg selv her, men regner med det er ganske likt for andre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Men dere får nok aldri se panelpots av swissvax, hehe.

Det har du rett i Ketil ;)

MEN, vi er jo på vei opp med et senter her på Lillehammer om alt går etter planen og da er dere hjertelig velkommen til å teste produktene - eller så kan vi ta med demokit på treff o.l i regi av DCN eller andre :)

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På swissvax.com har man jo muligheten til å få tilsendt brukerhåndboken og litt testprodukter, men litt usikker på hvor "seriøst" dette er. Prøvde tidligere en gang å få tilsendt dette, men fikk aldri noen respons på forespørselen min der...

Er du interessert i å ta med demokit til pussetreff for bimmers.no her nede i Agder Dag? :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samples av Scholl før, men ble ikke solgt mye. Men kan se på å tilby 250ml.

Men dere får nok aldri se panelpots av swissvax, hehe.

Kunne godt tenkt meg 250ml flaskene til Scholl Ketil, da litersflaskene er håpløse å helle fra!

Ser litt mer pro ut å helle fra scholl sine egne små flasker enn hjemmemerkede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

På swissvax.com har man jo muligheten til å få tilsendt brukerhåndboken og litt testprodukter, men litt usikker på hvor "seriøst" dette er. Prøvde tidligere en gang å få tilsendt dette, men fikk aldri noen respons på forespørselen min der...

Er du interessert i å ta med demokit til pussetreff for bimmers.no her nede i Agder Dag? :P hehe

De sender deg ikke noe fra Sveits nei... ;) Men, jeg skulle egentlig ha mottatt den forespørselen uansett.. Vet at det har vært litt kluss i forbindelse med ny side der nede, så kanskje det..?

Ja, det skal du ikke se bort fra Halvard, samler du nok folk og det passer med kalenderen for øvrig så gjerne det :) Helst litt utpå sommern da... ;)

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i vår/sommer jeg sendte forespørsel til dem angående håndbok osv, så er en stund siden. Har sendt en nye forespørsel nå, så får se om du mottar den nå...

Skal ta kontakt om det blir noe pussetreff på sommeren ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • Forhandlere

Har annonsert med prøver på diverse andre forum, men det har ikke vert veldig stor interesse for dette på disse forumene.

Har da annonsert 100ml prøver av Wolf's Chemicals til 40,- inkl. frakt.

Dette er utelukkende får å spre produktet ut og prisen dekker i realiteten kun opp utgifter jeg har med frakt og flasker.

[url="http://www.autobua.no"]Autobua[/url]
[url="http://www.stjarnagloss.no/"]Stjärnagloss.no[/url]
[url="http://www.wolfschemicals.no/"]Wolfschemicals.no[/url]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

Gjelder dette enda? Meldte meg inn igår :)

Nei desværre men du er med i konkurensen om et nanolotus bilglass prof sett.

Vi kommer til at lave en mulighed for at få en test pakke med en microfiber og Nanosvamp på Nanowebshop når salget er ferdig etter juni ;)

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei desværre men du er med i konkurensen om et nanolotus bilglass prof sett.

Vi kommer til at lave en mulighed for at få en test pakke med en microfiber og Nanosvamp på Nanowebshop når salget er ferdig etter juni ;)

Crap, meldte meg nettopp inn jeg.. Men men, konkurranser er ikke dumt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

Vet ikke om det gjaldt da heller jeg, jeg meldte meg på når han skrev det og sendte i tillegg en mail for å bekrefte om han hadde adresse og slikt men fikk ikke noe svar og heller ingen produkter :)

Hmm det var så klart ikke meningen Belle. Beklager så mye men der var enorm respons og jeg sendte ut over 300 pakker så det er muligt der glippede en :blink:

Send meg en pm med adresse så skal du få en pakke ASAP ;)

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...