Gå til innhold

Black Wow


Scandicshine.no

Recommended Posts

Denne skal prøves om noen dager!!!

Du har jo vært på postkontoret alt og sendt en til meg.

Endelig noe som kan få tilbake fargen på mine svarte plast paneler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris-520e39

Sorry, this video is no longer available!

Kjipt, hadde lyst til å se denne i aksjon :) Er det forøvrig noe annet man kan bruke? Har bare sorte vinyl-lister, så gidder ikke bruke 250,- på å få de litt svartere. Vil for eksempel Silk Shine dressing ha litt av samme effekt?

Endret av Chris-520e39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denn er helt RÅÅÅ!!! De har brukt riktig navn på den WOW!

Det er det beste jeg noen gang har smørt utover plasten min, den blir blankere enn når den var ny. Prøvde i dag kommer post i morra med bilder, må få bildene over på pcen først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dere som har brukt det da? (polytrol) tenker i forhold til black wow osv. Dama bruker polytrol på sin bil. En gang kunne hun ikke tørke av det overflødige etterpå, og da ble det veldig klissette. Ellers bare bra erfaringer herfra vertfall, men har ikke noe å sammenligne med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Hadde tenkt til å kjøpe det idag å prøve på en eller anne bil (har to små svarte lister på bilen min bare, så trenger ikke det), men det er så slik at stopper noe på jobben, da må jeg trå til, så med hydraulikkolje på armene og mye tenking og feilsøking fikk jeg ikke kjøpt det! så en post på vw audi forumet og det virka jo ganske rått ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

he he....klassiker det der...skjedd noen ganger ja...he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan bw er å bruke nedi motorrommet på plastdetaljer der?? Finner ikke noe om det og vil heller spørre enn å drite meg ut :P

Apropo det med å ta av den hvite greia over lokket, jeg gjore det sååå klemte jeg og det fossa over med bw :P fikk det meste oppi igjen da hehe (rant bare litt på fingrene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
fiesta_xr2i

har prøvd denne nå på mye rart :P bil - båt osv , så jeg føler jeg får se hvor lenge den holder .

å får jo tilbakemeldinger fra de som har fått en smakebit på att det ser meget bra ut :D

testet senest i dag på en primera som trenger litt pleie

150620081220.jpg

150620081219.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...