Gå til innhold

www.carwashnwax.com


olaskips

Recommended Posts

Noken som har erfaringer med denne siden, ser det var ganske rimelig frakt(22 pund) og rimelige chemical guys produkter.

Er nok SS som har agentur på CG i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er samme firma som www.chemicalguysuk.com. Jeg ha handlet derfra. Forholdsvis billig, men var et problem å få eieren, David , til å trekke fra VATen. Den måtte returneres igjen etter at du har betalt.Han hadde tydeligvis ikke solgt så mye til land utenfor EU. I tillegg fikk jeg en bøtte som var totalt knust (dårlig pakking evt. stappa bøtta for full med stæsj). Fikk til slutt tilbake penga for den. Han sa for vel 2-3 måneder siden at han skulle sende en ny, men den har aldri dukka opp.

Virker som han driver dette alene, og har en del kunder, så da går det vel deretter også.

Jeg har vurdert en ny bestilling, men har ombestemt meg og har heller lyst til å prøve den amerikanske sida. Flere produkter og derfra får man ikke trukket fra noe moms uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-volvoRsport-

Har handlet derfra en gang og da hadde han glemt å legge ved noen varer (applicators + noen taperuller). Sa ifra om dette og han lovet å ettersende med engang, men den gang ei. Purret på mail utallige ganger, fikk bare svar på enkelte der han sa at det enten hadde blitt sendt eller skulle sendes. Tilslutt la jeg inn en post på DW i underforumet til Carwashnwax, fikk aldri noe svar av David selv, men noen "venner" av han på forumet sa at de hadde snakket med han og at det hadde blitt sendt. Fikk også flere PM av forumbrukere som også hadde hatt dårlig erfaring med han, og han hadde hatt samme unnskyldning til dem. Tråden ble også slettet ganske fort, sannsynligvis av David.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...