Gå til innhold

Valentine's Wax


General Lee

Recommended Posts

General Lee

Valentine's wax

We believe this is the finest wax polish for cars in the world. Made in England; hand-blended, hand-poured. More than 80% of solid content is No 1 Grade Premium Yellow Carnauba wax. Valentine's does not contain abrasives. It will not scratch or remove any of your precious paint. Painstakingly blended and hand-poured, providing exceptional quality. Goes on like butter, polishes off like a dream to produce a brilliant, silk-smooth, tough, deep gloss finish. Wipes off plastic and rubber trims without staining. Safe and effective on all types of automobile paintwork and clear-coat finishes.

Ja, noen som har prøvd de?

Ikke at 80% av fast innhold sier så mye om kvaliteten på voks...

Men den så jo bra ut på denne (som forøvrig var alt jeg fant av SS med denne voksen)

Fant også denne, grei for de som fikk lyst på mere voks

Endret av General Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Sandmo

    23

  • Essiek

    14

  • Mighty

    5

  • General Lee

    3

Mest aktive i dette emnet

  • Admins
truhaa

ble blank den s80`n i alle fall, bra jobb på den også..

nytt merke for meg dette....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Collinite 845 er bra hvis man tenker på kostnad også.. Og utseende, og holdbarhet, og brukervennlighet.. Det samme gjelder vel alle de andre gode rimelige voksene også. Fy flate så mye rart det er der ute om dagen :P

Endret av mighty82

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke vond å be jeg wink.gif

Skal se om jeg finner en liten beholder og sender avgårde sample til deg da jeg får min R'n'T.

Den ser jeg frem til. Husk å ta bilder da default_tongue.png

Skal prøve så godt jeg kan. Nabolaget tror allerede jeg er hakke spenna gæærn, så hvorfor ikke sette opp photo-shoot med Versoen i fellesgarasjen med 3-4 blitser, paraplyer, strober, stativ etc. Spør jeg pent så kan jeg kanske få folk fra Stroboist Norge til å lage litt tema-shoot....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg finner en liten beholder og sender avgårde sample til deg da jeg får min R'n'T.

Får vel tømme testboksen min med Dodo Supernatural og sende over den jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel tømme testboksen min med Dodo Supernatural og sende over den jeg da wink.gif

Bare ta en slik 20-ml liten beger-sak og bruk masse teip :) Får slike små begere på apotek tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere ha noe slags holdbarhetstest da eller?

Forresten kan jeg sende prøver av noen vokser hvis dere er interessert. All ære til den som greier å fotografere (eller se) en forskjell side by side :)

Endret av mighty82

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...