Gå til innhold

Video fra en fantastisk Detail


Brynjar

Recommended Posts

Absolutt perfection dette.

Ser behagelig ut med løftebukk også, perfekt arbeidshøyde til enhver tid.

Var snakk om superbil og ikke en super bil:-) Regner med du holder Bimmerlakken ganske så greit selv Rune ;)

Nåh, jeg som tenkte å ta meg godt betalt fra deg nå :)

BMW'n har dessverre ikke sett noe stell siden jeg flyttet nordover,

bare fått seg en luftetur i helgene når jeg er hjemme...skammelig!

Men til våren får jeg sette av noen dager og kose meg med glasshard tyskerlakk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på den "æren" å få lov til å detaile en slik bil! Hadde nok vært livredd om jeg skulle rørt noe slik selv, så er nok ikke noe for meg hehe

Rå bil og pen jobb :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veyron er jo bare en flatpakka Passat. Veyron og Passat deler flere delenummer enn Passat gjør med mange andre Volkswagen.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veyron er jo bare en flatpakka Passat. Veyron og Passat deler flere delenummer enn Passat gjør med mange andre Volkswagen.

Sier du at veyronen er kjip, eller at passaten også er en jævel av en bil  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Sier du at veyronen er kjip, eller at passaten også er en jævel av en bil  :P

Jeg kan godt si at veyron er kjip...... ikke er den rask på bane. tung som et vogntog. og ut av verden oppskrytt...... og svin dyr!

Mer spenstig da med en V10 R8......

Men "detailen" er det ikke noe å si på...... B)

Den maskinen han bruker på døra i film 2 blandt annet er det en festo maskin?????

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt si at veyron er kjip...... ikke er den rask på bane. tung som et vogntog. og ut av verden oppskrytt...... og svin dyr!

Mer spenstig da med en V10 R8......

Men "detailen" er det ikke noe å si på...... B)

Den maskinen han bruker på døra i film 2 blandt annet er det en festo maskin?????

Enig at veyronen er oppskrytt..  Festool mener du? samme som han Paul Dalton driver og bruker iblandt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, må le når folk sier Veyron er kjip...er den bygget for bane? tung som et vogntog er den heller neppe, store deler av bilen er karbonfiber. Mulig den er oppskrytt, men man kan ikke si en bil er kjip, når man knapt nok har sett den i levende live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, må le når folk sier Veyron er kjip...er den bygget for bane? tung som et vogntog er den heller neppe, store deler av bilen er karbonfiber. Mulig den er oppskrytt, men man kan ikke si en bil er kjip, når man knapt nok har sett den i levende live.

Bilen virker mer som en motegreie enn en bil, liker den gamle Mclaren bedre :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Haha, må le når folk sier Veyron er kjip...er den bygget for bane? tung som et vogntog er den heller neppe, store deler av bilen er karbonfiber. Mulig den er oppskrytt, men man kan ikke si en bil er kjip, når man knapt nok har sett den i levende live.

Jeg har sett en og hørt en...

Den veier ca 1,9tonn noe som er ekstremt mye i en sportsbil sammenheng, samt at det er ugunstig for tyngdekraften når du skal rundt en sving og en effekt på ca 590hk.pr.tonn totalt ca 1020Hk i følge dem selv

Jeg fulgte den fra den startet som concept på slutten av 90tallet og alle dens lovnader. ingen ble holdt.....

Ikke klarte den å bli verdens raskeste serieproduserte bil, og ikke ble den noen bane maskin.

De slet mange år for å klare å få den til 407km/t fordi bilen er fryktelig ustabil og vanskelig å kontrolere i høye hastigheter.

det ble faktisk vraket minst 2 ekseplarer av "prototypen" under testing og produksjonen ble derfor utsatt og masse detaljer måtte redesignes.

Og dette er vel grunnen til at jeg er så forferdelig skuffet over den, og sier den er kjip. nettopp fordi jeg trudde de skulle klare å holde det de lovet.

Men en ting skal den bilen ha, VAG lærte utrolig mye under utviklingen av den som de siden har brukt i sine biler. blandt annet DSG kassa.

Bilen virker mer som en motegreie enn en bil, liker den gamle Mclaren bedre :wub:

x2!!

Også den nye mclaren F1 virker veldig spennende. den er rett rundt hjørnet og har mange nye teknologier. ulempen er vel at den blir langt mer vanlig en sin forgjenger

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Da regner jeg med at hvis du noengang får en forespørsel om å detaile en sånn bil, at du hopper elegant over det og gir de tlf nr mitt isteden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Som nevnt, detailingen er det ikke noe å si på.

om sjangsen skulle by seg hadde jeg nok takket ja, for han hadde garantert hatt venner med spennende biler....

and by the way: gir ikke fra meg noe gratis.....

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ja takk.... biler som er HELT greie det der.....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...